Омбудсман нагадав, коли сфера обслуговування має перейти виключно на українську мову

Лише на прохання клієнта обслуговування може здійснюватися іншою мовою
Важливо
Омбудсман нагадав, коли сфера обслуговування має перейти виключно на українську мову
Тарас Кремінь Фото: Facebook
2 Грудня 2020, 08:29
читать на русском

З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів в Україні має бути виключно українською. Про це повідомив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь на своїй сторінці у Fаcebook.

Відповідно до статті 30 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари та послуги державною мовою, - зазначив омбудсман.

За його словами, з 16 січня, у супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ви не були - обслуговування має бути українською.

Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, - додав Кремінь.

Читайте також

У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою можна звертатися до Уповноваженого із захисту державної мови (поштова адреса: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12; e-mail: [email protected]).

Нагадаємо, 9 жовтня Верховний суд України зазначив, що президент Володимир Зеленський зобов’язаний спілкуватися державною мовою під час виконання службових обов’язків.