Допризовники, призовники, військовозобов'язані та резервісти: основні відмінності категорій
Міністерство інфраструктури дає старт проєкту високошвидкісного залізничного сполучення в Україні.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у своєму Телеграм-каналі.
За його словами, до 2030 року звичними стануть подорожі залізницею зі швидкістю 350 кілометрів на годину.
Загальна довжина колій, яку планується збудувати для високошвидкісного залізничного руху на території України, - близько 2 000 км. Це – десята частина довжини головних колій, які існують зараз в Україні, - написав міністр.
За його словами, будуть модернізовані під високошвидкісний рух станції Києва, Одеси, Львова, Вінниці, Хмельницького, Тернополя та Білої церкви.
Швидкісні потяги курсуватимуть напрямками:
- Київ – Львів – Держкордон;
- Київ – Одеса;
- Київ – Харків;
- Київ – Дніпро – Запоріжжя.
Читайте також
Нагадаємо, під час свого виступу на Всеукраїнському форумі "Україна 30 - Інфраструктура" міністр повідомив, що в Україні планується будівництво залізничної лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.
Вперше за 30 років 4 млрд грн з держбюджету підуть на те, що відчує кожен пасажир – 100 нових вагонів та електрифікацію. А головне – даємо старт проєкту високошвидкісного залізничного сполучення. Нам потрібні швидкості 21 століття та інтеграція із залізницями країн ЄС, прискорення доставки вантажів та контейнерів, - сказав Криклій.
За його словами, перша залізнична лінія зі швидкістю руху до 250 км/год з’єднає державний кордон з Польщею та місто Львів (станція Скнилів) з можливістю продовження лінії до Києва і подальшою розбудовою по Трансєвропейській транспортній мережі TENT-T.