"Київстар" знову "ліг": що сталося
Проблеми зі зв'язком знову спостерігаються у "Київстарі" зранку 20 грудня. Користувачі скаржаться на відсутність зв'язку.
Про це повідомляється на Facebook-сторінці компанії.
Сьогодні зранку абоненти мобільного оператора "Київстар" у мережі почали скаржитися на проблеми зі зв'язком. Користувачі пишуть про проблеми у коментарях до Facebook-публікацій.
Про відсутність мобільного зв'язку пишуть користувачі з різних регіонів, зокрема, зі Львова, Миколаєва та Київської області. Також абоненти не можуть перевірити рахунок, набравши комбінації. Тому компанія радить користуватися мобільним застосунком чи телефонувати на "гарячу лінію".
Крім того, є скарги про відсутність домашнього інтернету та проблеми у роботі застосунку "Мій Київстар".
У компанії "Київстар" заявили, що знають про проблему зі звʼязком й уже працюють над її вирішенням.
Як зазначили в пресслужбі "Київстар", їм відомо, що в абонентів наразі виникають складнощі зі звʼязком у ряді міст на заході і півдні України.
"Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака, але запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.
Якщо вам потрібна термінова допомога – зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби – зверніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини.
Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі підрозділів МВС, є можливість скористатися Wi-Fi.
Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.