Долар до 41, євро - до 43 гривні: банкіри спрогнозували курс валют у травні
У мобільному операторі "Київстар" підтвердили, що причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака, але запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.
Про це повідомили у пресслужбі оператора.
Для того аби зафіксувати обставини та наслідки протиправних дій з втручання у діяльність мережі "Київстару", оператор залучив правоохоронців та спеціальні держслужби. Вони наразі працюють в офісі компанії.
"Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів", - додали в компанії.
Компанія пообіцяла компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
Як відомо, зранку 12 грудня у мережі "Київстар" стався технічний збій. Через це недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет у частини абонентів.
Користувачі "Київстар" зранку 12 грудня також не можуть перейти на інших операторів, оскільки збій у мережі оператора вплинув на національний роумінг.
Віцепрем’єр з відновлення Олександр Кубраков повідомив, що у мережі "Київстар" тривають ремонтні роботи, які сподіваються завершити протягом чотирьох-п'яти годин.
Якщо вам потрібна термінова допомога – зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби – зверніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини.
Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі підрозділів МВС, є можливість скористатися Wi-Fi.
Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.
Між тим, проблеми почалися і у Vodafonе. При відкритті з'являється повідомлення: "Технічні роботи". Поки жодних офіційних заяв про атаку не було.
Масована атака ведеться і на Монобанк, повідомив його керівник Олег Гороховський.