Санаторій "Корал" має свого клона в окупованому Криму та веде бізнес під прапором РФ - розслідування
![Акт обстеження матеріально-побутових умов: коли він потрібен та як його зробити Акт обстеження матеріально-побутових умов: коли він потрібен та як його зробити](https://parlament.ua/wp-content/cache/thumb/fa/91d08ecf6ced0fa_759x425.jpg)
В Україні громадяни, які не можуть самостійно сплачувати за житлово-комунальні послуги, можуть звернутися до держави по допомогу. В деяких випадках при призначенні субсидії може знадобитися акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.
Цей документ потрібен в ряді конкретних випадків. Його складає посадова особа виконавчого органу місцевої ради за зверненням людини, яка хоче отримати субсидію. Згодом його передають уповноваженому органу.
В яких випадках складається акт обстеження матеріально-побутових умов
- якщо домогосподарство через різні обставини відключене від централізованого постачання теплової енергії або ж втратили його та можливість постачання природного газу через бойові дії і люди використовують для обігріву електроприлади
- якщо у одного з проживаючих чи членів його родини є інше житлове приміщення, для підтвердження того, що воно не здається в оренду
- якщо в одному господарстві є кілька особових рахунків
- якщо в одному господарстві є кілька будівель з розділеними особовими рахунками
- якщо кількість фактично проживаючих людей менше за кількість зареєстрованих
- якщо у приміщенні проживають діти, які не зареєстровані (в разі якщо це дитячий будинок сімейного типу, прийомна родина, а також родини, окрім багатодітних сімей, в яких проживають троє чи більше дітей)
- якщо органи місцевого самоврядування не подали документи про склад зареєстрованих у приміщенні осіб в визначені законом строки або якщо таких даних щодо кількості членів домогосподарства немає.
Які дані вказуються в акті обстеження житла:
- дані про заявника, який звертається за державною виплатою
- інформація про фактичне місце проживання або задеклароване
- вид державної виплати
- дані про осіб, які зареєстровані в приміщенні
- дані про осіб, які фактично проживають
- дані про відключення опалення чи газопостачання
- дані про орендовані приміщення
- дані про розділені особові рахунки
- дані про різні будівлі з особовими рахунками
- дані щодо майнового стану та додаткових джерел для існування, що не зазначені в декларації.
Раніше Пенсійний фонд України видав роз’яснення щодо того, кому з отримувачів житлових субсидій та пільг потрібно до 1 липня звернутись за продовженням виплат.
Читайте також