Акт обстеження матеріально-побутових умов: коли він потрібен та як його зробити

Зробити акт має працівник виконавчого органу територіальної ради
Акт обстеження матеріально-побутових умов: коли він потрібен та як його зробити
Документи, заяви, ЦНАП Фото: https://www.facebook.com/MReintegration
29 Травня 2024, 17:44
читать на русском

В Україні громадяни, які не можуть самостійно сплачувати за житлово-комунальні послуги, можуть звернутися до держави по допомогу. В деяких випадках при призначенні субсидії може знадобитися акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Цей документ потрібен в ряді конкретних випадків. Його складає посадова особа виконавчого органу місцевої ради за зверненням людини, яка хоче отримати субсидію. Згодом його передають уповноваженому органу.

В яких випадках складається акт обстеження матеріально-побутових умов

  • якщо домогосподарство через різні обставини відключене від централізованого постачання теплової енергії або ж втратили його та можливість постачання природного газу через бойові дії і люди використовують для обігріву електроприлади
  • якщо у одного з проживаючих чи членів його родини є інше житлове приміщення, для підтвердження того, що воно не здається в оренду
  • якщо в одному господарстві є кілька особових рахунків
  • якщо в одному господарстві є кілька будівель з розділеними особовими рахунками
  • якщо кількість фактично проживаючих людей менше за кількість зареєстрованих
  • якщо у приміщенні проживають діти, які не зареєстровані (в разі якщо це дитячий будинок сімейного типу, прийомна родина, а також родини, окрім багатодітних сімей, в яких проживають троє чи більше дітей)
  • якщо органи місцевого самоврядування не подали документи про склад зареєстрованих у приміщенні осіб в визначені законом строки або якщо таких даних щодо кількості членів домогосподарства немає.

Які дані вказуються в акті обстеження житла:

  • дані про заявника, який звертається за державною виплатою
  • інформація про фактичне місце проживання або задеклароване
  • вид державної виплати
  • дані про осіб, які зареєстровані в приміщенні
  • дані про осіб, які фактично проживають
  • дані про відключення опалення чи газопостачання
  • дані про орендовані приміщення
  • дані про розділені особові рахунки
  • дані про різні будівлі з особовими рахунками
  • дані щодо майнового стану та додаткових джерел для існування, що не зазначені в декларації.

Раніше Пенсійний фонд України видав роз’яснення щодо того, кому з отримувачів житлових субсидій та пільг потрібно до 1 липня звернутись за продовженням виплат.

Читайте також