"Київстар" скасовує наступну плату за тариф для деяких своїх абонентів

"Київстар" стверджує, що повністю відновив усі свої сервіси
22 Грудня, 07:36

Компанія "Київстар" повідомила, що скасовує наступну плату за тариф для деяких своїх абонентів.

Про це повідомляє пресслужба оператора у Facebook.

"Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити", – йдеться в повідомленні.

Зокрема тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів "Домашнього Інтернету" та "Все разом" з 1.01 по 31.01.

Крім того, "Київстар" виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.

Нагадаємо, причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака, але запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.

Проблеми зі зв'язком знову спостерігалися у "Київстарі" зранку 20 грудня. Користувачі скаржилися на відсутність зв'язку.