Тарифи, пенсії, субсидії: що зміниться для українців з 1 травня
Компанія "Київстар" повідомила, що скасовує наступну плату за тариф для деяких своїх абонентів.
Про це повідомляє пресслужба оператора у Facebook.
"Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити", – йдеться в повідомленні.
Зокрема тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів "Домашнього Інтернету" та "Все разом" з 1.01 по 31.01.
Крім того, "Київстар" виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Нагадаємо, причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака, але запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.
Проблеми зі зв'язком знову спостерігалися у "Київстарі" зранку 20 грудня. Користувачі скаржилися на відсутність зв'язку.