Що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках
У Міністерстві охорони здоров'я пояснили, що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках.
Зокрема пресслужба відомства наголосила на такому випадку.
1. Якщо у медзакладі вимагають гроші за безоплатні послуги - потрібно звернутись зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
2. Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади.
3. Якщо не вдається розв'язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу info@nszu.gov.ua.
У скарзі потрібно зазначити:
- ПІП, дату народження.
- Дату відмови у медичній послузі.
- Повну назву лікарні.
- Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.
- Детальний опис ситуації.
- Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.
Нагадаємо, що українці, які через війну вимушено виїхали за кордон, можуть дистанційно оформляти електронні лікарняні для отримання виплат від держави.
Читайте також