Що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках

Проблему можна розв'язати, якщо правильно подати скаргу
Важливо
Що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках
Лікар (Фото: pexels)
7 Червня 2022, 21:16
читать на русском

У Міністерстві охорони здоров'я пояснили, що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках.

Зокрема пресслужба відомства наголосила на такому випадку.

1. Якщо у медзакладі вимагають гроші за безоплатні послуги - потрібно звернутись зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.

2. Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади.

3. Якщо не вдається розв'язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу [email protected].

У скарзі потрібно зазначити:

  • ПІП, дату народження.
  • Дату відмови у медичній послузі.
  • Повну назву лікарні.
  • Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.
  • Детальний опис ситуації.
  • Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.

Нагадаємо, що українці, які через війну вимушено виїхали за кордон, можуть дистанційно оформляти електронні лікарняні для отримання виплат від держави.

Читайте також

1