China Convergence придбали технологію українських розробників Instime: угоду оцінюють у $15 млн

China Convergence Fund працювала виключно на китайському ринку, однак вирішила розширити свою діяльність у Європі
China Convergence придбали технологію українських розробників Instime: угоду оцінюють у $15 млн
19 Вересня 2020, 17:42
читать на русском

Китайська інвестиційна компанія China Convergence Fund придбала технологію сервісу для просування у соцмережах Instime, створену українськими розробниками.

Точна сума угоди не розголошується, проте, за оцінками інвестиційних аналітиків та експертів ринку, може досягати 15 млн доларів.

China Convergence Fund раніше працювала виключно на китайському ринку, але з 2019 вирішила розширити свою діяльність на європейські країни. Під час пошуку перспективних стартапів керівників фонду зацікавив додаток Instime. Його технологію вони вважали перспективною та застосовною для китайського ринку.

Сервіс Instime використовується для швидкого просування та монетизації у соціальних мережах. Засновником проєкту є українець Роман Фелик. Його можна використовувати для розвитку як приватних, і комерційних акаунтів. Майданчик дозволяє користувачам у стислий термін збільшити кількість фоловерів та продажу.

У рамках угоди китайська сторона отримала доступ до маркетингової технології, що пропонує користувачам різні активності, за які вони отримують винагороду. Система повністю автоматизована та успішно випробувана у 110 країнах.

Також China Convergence Fund тепер є власником штучного інтелекту Instime, здатного підлаштовуватися під користувача, він може відповідно до переваг клієнта лайкати і коментувати сторінки, що йому сподобалися. Все це використовується для отримання зворотного трафіку.

Довідка: China Convergence Fund – китайська компанія, яка є дочірнім підприємством Value Partners. Вона інвестує переважно в акції, що котируються на фондових біржах Шанхая, Шеньчженя та Гонконгу.

Instime – це популярна програма, яка працює в 110 країнах і охоплює понад 120 000 користувачів. Головна функція сервісу – просування профілів людей та компаній у соціальних мережах за рахунок взаємовиручки: один користувач лайкає іншого, коментує тощо. Шляхом цього вони покращують рейтинг публікацій, потрапляють у топи та рекомендації.

1