Ціни на бензин в Україні виростуть до 75-85 гривень за літр - прогноз

Також від липня 2024 року на 4 гривні подорожчає автогаз
Ціни на бензин в Україні виростуть до 75-85 гривень за літр - прогноз
Бензин, АЗС Фото: istockphoto.com
22 Травня 2024, 14:44
читать на русском

Кабінет міністрів пропонує підвищити акциз на пальне в Україні. Зростання ставок відбуватиметься кількома етапами. Перший повинен відбутися в липні цього року останній – у 2028 році.

Чому уряд планує підвищити ціну акциз та на скільки здорожчає паливо в Україні в етері "Суспільне. Студія" розповів засновник групи компанії “Прайм” Дмитро Льовушкін.

Він зазначив, що Кабмін виконує рекомендацію Європейського Союзу щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського союзу в частині акцизного податку:

“Ця рекомендація стосується насамперед внутрішньоукраїнських податків та зборів. Її можна було б відтермінувати, однак, вона виявилась дуже на часі, адже потрібно якось наповнювати бюджет і тому уряд довго не вагаючись прийняв рішення збільшити акциз на пальне”.

На думку Льовушкіна, коли Україна цілком виконає рекомендацію ЄС, вартість пального на АЗС може зрости до 75-80 гривень за літр. Крім того, він прогнозує з липня 2024 року зростання вартості автогазу на чотири гривні:

“Якщо так краще розуміти, то паливо коштуватиме, як в Європі, коли ця директива буде вся виконана. Ціна на бензин, дизель складатиме десь 1,6 – 1,8 долара. У нас ми вийдемо десь на 75-80 гривень за літр. За іншим законом також у липні цього року десь на 4 гривні зросте вартість автогазу й буде кожні пів року ще приблизно на гривню рости”.

Також експерт висловився щодо перевірки військово облікових документів на кордоні у водіїв-далекобійників. За його словами, це було б проблемою для міжнародних траспортних перевезень:

“Ми отримали роз'яснення від прикордонної служби у тому сенсі, що при перетині кордону водіїв міжнародних перевезень не будуть перевіряти оновили вони дані чи ні. Тому що раніше позиція була інша. І це було, самі розумієте, дуже великою проблемою. Але ця проблема існує й на внутрішніх перевезеннях. Якщо будуть зупиняти фури на трасах і тягнути водіїв до ТЦК і потім вони будуть зникати, то це також зупинить внутрішньоукраїнські перевезення і це матиме вплив на внутрішній ринок”.

Читайте також