Укрзалізниця запустила онлайн-замовлення вагонів для осіб з інвалідністю

Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують
Укрзалізниця запустила онлайн-замовлення  вагонів для осіб з інвалідністю
Перший інклюзивний приміський електропоїзд (фото: Укрзалізниця)
1 Вересня 2023, 23:52

АТ "Укрзалізниця" запускає новий сервіс онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю.

Про це повідомляє пресслужба компанії у Телеграмі.

Зазначається, що сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори компанії візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.

Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.

Можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається.

В Укрзалізниці нагадують, що нині компанія має у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.

Нагадаємо, з 26 липня "Укрзалізниця" продає квитки на популярні міжнародні поїзди тільки онлайн. Це один із кроків боротьби з перекупниками. Водночас повернути квитки на рейси далекого сполучення польського напрямку можна тільки претензійним порядком через каси.

Читайте також