Як біженцям за кордоном отримати картку платника податків: пояснення Мінреінтеграції

Отримати картку платника в Україні може довірена особа біженця
Як біженцям за кордоном отримати картку платника податків: пояснення Мінреінтеграції
15 Квітня 2023, 16:28
читать на русском

Чимало українців за кордоном стикається з проблемою відновлення документів. Проте нині громадяни України, що перебувають за кордоном також можуть отримати картку платника.

Мінреінтеграції роз`яснило, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном.

Мінреінтеграції детально розповіло, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

Першим кроком стане підготування всіх необхідних документів, а саме:

Де можна отримати картку платника податків:

  • особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • через представника в українській податковій.

Важливо! В Мінреінтеграції звертають увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

  • довіреність,
  • документ, що посвідчує особу представника,
  • копію документа, що посвідчує особу довірителя.

Нагадаємо, під час війни українці, які втратили документи, можуть їх поновити. Як повідомили у Міграційній службі, після втрати паспорта, чи свідоцтва про народження, потрібно звернутися із заявою про втрату документа до поліції (у разі викрадення паспорта) для отримання витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Читайте також

1