Криклій Владислав

Криклій Владислав

Міністр інфраструктури

Всі новини

Владислав Криклій - один з небагатьох молодих політиків, на рахунку якого є очевидні успіхи. Він прийшов до влади не так вже давно, але за короткий термін виріс з радника міністра МВС в міністра інфраструктури. Отже, які етапи біографії Владислава Криклій сприяли становленню молодого і амбітного політика?

Місце народження

Криклій Владислав Артурович народився 23 листопада 1986 року в м Київ.

Освіта

  • 2009 - Київський національний університет ім. Шевченко, диплом магістра фінансів.
  • 2015 - захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю «економічні науки».

Родина

  • Батько - Артур Криклій, доктор економічних наук, топ-менеджер декількох великих банків.
  • Громадянська дружина - Тетяна Декало, психолог.

Коротка біографія

Криклій Владислав Артурович народився 23 листопада 1986 року в Києві. Доля майбутнього міністра інфраструктури була зумовлена: його батько в 90-х входив до керівництва великих фінансових структур, наприклад «Інтербанк», АКБ «Ажіо», Дніпропетровської дирекції «Промінвестбанку».

Після закінчення школи Владислав Криклій цілком закономірно вибрав стезю економіки і вступив до КНУ ім. Шевченко на економічний факультет.

Одночасно з навчанням почалася і кар'єра молодого фінансиста. Завдяки батьківським зв'язкам в 2002 році він отримав роботу в відділі цінних паперів банку «Інтербанк», де його батько був СЕО. У банку він доріс до начальника відділу ЦБ і залишив посаду незадовго до отримання диплома в 2008 році.

Після банку Владислав Криклій два роки пропрацював в інвестиційній компанії «Аструм». Тут він керував департаментом корпоративних фінансів. У 2011 році Криклій кардинально змінив напрямок діяльності, і з сектора управління цінними паперами перейшов в напрямок діджіталізаціі. Зокрема, з 2011 по по 2013 роки він працював в компанії «Кіно-театр», що надає цифрові послуги онлайн-продажу квитків на концерти (Ticket.ua і інші сервіси).

Згодом зацікавленість в діджіталізаціі послуг стала для Владислава Криклій щасливим квитком у світ великої політики. У 2014 році він вступив на службу в якості радника міністра МВС Арсена Авакова. Той в той час як раз готував реформу МВС і шукав молодого і перспективного радника, який би допоміг з цифровизацией галузі.

У 2015 році паралельно з роботою в міністерстві Авакова, Криклій захистив кандидатську дисертацію за тематикою недержавних пенсійних фондів в економіці України.

У міністерстві МВС Криклій спочатку був покликаний вводити діджіталізацію сервісів міністерства. Але в процесі він взяв активну участь в ліквідації старих схем і скасування ДАІ.

Потім у відання Владиславу Криклій потрапило створення загальної концепції мережі сервісних центрів МВС, які прийшли на заміну геть загрузли в корупції МРЕВ. На його рахунку розробка ефективного онлайн-запису в сервісні центри, ведення єдиної бази.

Політична кар'єра

Робота з міністром МВС Аваковим стала ключем для приходу Криклія в політику. У 2019 з подачі Авакова він потрапив до першої двадцятки кандидатів за списками партії «Слуга Народу». За результатами виборів 2019 Владислав Криклій пройшов до парламенту. Ходять чутки, що його висока позиція в списках - результат «договорняків» між керівництвом партії та безпосередньо міністром МВС. Як би там не було, Владислав Криклій в «Слузі Народу» офіційно не перебуває.

Відразу після приходу в парламент Владислав Криклій був призначений міністром інфраструктури при прем'єр-міністрі Олексієві Гончаруку. Після відставки Гончарука зберіг свій пост в міністерстві.

Серед ефективних досягнень на посаді міністра інфраструктури Криклій може похвалитися будівництвом дороги між Запоріжжям і Маріуполем. На 2020 рік йому доручено президентом побудувати ще 2000 кілометрів доріг і реформувати сферу дорожнього господарства.

Скандали і компромат на Владислава Криклія

  • Владислав Криклій є прихильником часткової приватизації державного монополіста «Укрпошта». При цьому він категорично проти передачі в приватні руки державного залізничного перевізника «Укрзалізниця».
  • Директор компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський звинувачує Криклія в тому, що він перевів український флот під юрисдикцію офшорних компаній.
  • ДБР почало розслідування за схемами сертифікації газового обладнання для автомобільного транспорту, в яких задіяний Владислав Криклій. Міністр звинувачується в зловживанні владою.
  • Ще один компромат на Владислава Криклія пов'язаний з його заступницею - Олександрою Клітіною. В ході переговорів членів партії «Слуга Народу» в Кривому Розі записи переговорів потрапили в руки ЗМІ. У них зокрема вказувалося, що Клітіна потрапила на посаду заступника міністра завдяки впливовому коханцю. Тобто, «через ліжко».
  • І трохи про особисте життя. Криклій не афішує свою другу половину. При цьому, в декларації про доходи вона теж не вказана. Цивільна дружина міністра Тетяна Декало працює скромним психологом. При цьому, на неї зареєстровані дорога нерухомість в новобудові Києва та авто Mercedes GLC оціночною вартістю у 100 тисяч доларів.

Владислав Криклій фактично потомствений фінансист. Йому не звикати до великих посад. В цілому, і в політиці він поки не засвітився в занадто гучних скандалах, але результати його діяльності ще тільки належить оцінити.

Дата публікації: 13.10.2020
Дата останньої зміни: 15.10.2020