Зінчук Андрій

Зінчук Андрій

Андрій Зінчук – відомий бізнесмен та меценат, засновник компанії та ТМ "Приправка" (Pripravka)

Андрій Зінчук – власник та засновник компанії з виробництва, продажу прянощів, приправ, соусів "Приправка". Бренд працює на українському ринку більше 20 років, а також представлений за кордоном у більш ніж 15-ти країнах.

Місце народження

Андрій Зінчук народився 11.03.1972 року в Україні, у місті Харкові. Закінчив середню школу та ВНЗ у рідному місті. З дитинства захоплювався спортом, має досягнення у боксі та вільній боротьбі.

Освіта

У ХАДУ (Харківський автомобільно-дорожній університет) вступив у 1989 році. Закінчував вже Український державний автомобільно-дорожній технічний університет у 1994 році. Здобув спеціальність "Автоматизація технологічних виробництв та процесів". За професією не пропрацював жодного дня, в той час студенти та випускники активно залучалися до нових для країни бізнес відносин, і Андрій не став винятком. Підприємницькою діяльністю почав займатися, будучи студентом. Першим у Харкові отримав посвідчення підприємця.

Нові пострадянські економічні відносини вимагали нових знань у веденні бізнеса. У 1995 році Андрій Зінчук закінчує "Інститут малого підприємництва". Тут давали глибокі знання з сучасних на той час основ бухобліку та юриспруденції.

Магістерський ступінь Андрій Зінчук отримав у 2011 році закінчивши Національну академію держуправління.

У 2013 – 2015 роках Зінчук бере участь у багатьох освітніх програмах, які дозволяють виводити на новий рівень та розвивати власний бізнес. Це програми по роботі з фінансами "Фінанси для нефінансистів", розумні інвестиційні вкладення "Повний набір рішень та бізнес-процесів для суттєвого збільшення прибутку без інвестицій", "Категорійний менеджмент "8 кроків категорійного менеджменту як ефективний бізнес-процес"", "Технологія, алгоритми пошуку та відбору кваліфікованих фахівців та менеджерів".

У 2015 році Зінчук пройшов навчання з психометрики, професійного особистісного зростання, а також за курсом "Кваліфікований переговорник".

У 2016 – пройшов освітній курс у Відні (Австрія) з вивчення методології експорту до країн Євросоюзу.

Кар’єра

Займатися бізнесом Андрій Зінчук розпочав у студентські роки. Спочатку це були постачання різних продуктів харчування, потім, побачивши перспективи на ринку приправ та прянощів, Андрій зосередився на роботі саме у цьому напрямі. Так, у 1992 році було налагоджено перші закупівлі невеликих партій прянощів у Нідерландах та Польщі. Потім все більше і більше, що вимагало вже більш серйозного підходу та організації підприємства. У 2000 році Зінчук зареєстрував компанію "СПС", яка дала старт розвитку головного бізнесу Зінчука – компанії "Приправка". Разом із партнерами, своїми друзями, з якими і розпочинав бізнес, орендували перше приміщення, на двісті квадратних метрів, де розфасовували привезені з-за кордону спеції. Бізнес почав давати прибуток, що дозволило розширити виробництво. У 2004 році бізнесмени купили власне приміщення на тисячу квадратних метрів, оформили складну дозвільну документацію на виробництво продуктів харчування та почали випускати свої приправи та спеції. У 2005 році з’явилася ТМ Приправка.

На початку бізнесу Зінчук та його партнери шукали конкурентну перевагу для своєї компанії. Вони вирішили зосередитись на натуральності, виробляти прянощі та спеції без штучних добавок, барвників, ароматизаторів. Ця відмінність дозволила швидко виділитися на ринку та зайняти високі позиції у продажах.

У 2006 році компанія купила в кредит нове приміщення на 15 000 м2. Буквально за два роки, починаючи з 2004-го, виробничі площі "Приправки" зросли у 15 разів. Нове виробництво пройшло міжнародну сертифікацію ISO 22000.

Компанія "Приправка" у своїй категорії в Україні майже все робила першою та вперше, завжди використовувала найсучасніші закордонні напрацювання та способи ведення бізнесу. У 2011 році Андрій Зінчук та його команда запросили до розробки лінійки приправ відомого закордонного фахівця, шеф-кухаря Ектора Хіменес-Браво. Внаслідок такого співробітництва на ринку з'явилися нові натуральні приправи "Кулінарний шедевр".

У 2014 році Андрій Зінчук розпочав роботу над ще одним глобальним проектом для компанії. Він отримав назву "Чисті прянощі". У чому сенс: більшість виробників приправ закуповують сировину у різних закордонних постачальників і часом не знають, що приїде до них у результаті, чи продукт відповідатиме заявленим критеріям оцінки, і якими саме мають бути вимоги до якісної сировини. Не отримавши достатньої інформації щодо якості прянощів у законодавстві та інших джерелах, Андрій вирішив відвідати країни, підприємства, звідки ведуться поставки прянощів, аби переглянути список постачальників, побачити бізнес зсередини, дізнатися всі нюанси виробництва прянощів, які не можливо оцінити, знаходячись в Україні. Разом з Андрієм в експедиції виїхали співробітники компанії, які на місцях фіксували та отримували безцінний досвід ідентифікації якості сировини. Завдяки проекту "Чисті прянощі" Андрій Зінчук та його команда об'їхали понад 100 підприємств у різних куточках світу від Китаю до Мексики, від Індонезії до Єгипту. На деяких виробництвах бачили жахливі умови переробки та зберігання, нехтування елементарними правилами гігієни.

За результатами програми "Чисті прянощі" було замінено понад вісімдесят відсотків постачальників, а також визначено, що постачальники повинні мати сертифікат British Retail Consortium (BRC). "Приправка" відібрала найкращих постачальників, і перевела на новий рівень якість своєї продукції.

"Чисті прянощі" – став унікальним проектом для країни, ніхто й ніколи в Україні не виїжджав за кордон для роботи "в полях" для оцінки якості прянощів та спецій. Цей проект дав старт для розробки нової колекції прянощів Exclusive Professional, що було створено в кооперації з шеф-кухарями, які обирали прянощі за органолептичними показниками (смак, аромат, колір), а Приправка є відповідальною за харчову безпеку готової продукції.

За три роки, починаючи з 2018 й до 2021 року, компанія "Приправка" провела багатоетапне оновлення обладнання. Так, у 2019 році було придбано дуже дорогий промисловий паровий стерилізатор. Це сучасне, унікальне обладнання, і серед виробників прянощів та приправ воно є лише у "Приправки" в Україні. Завдяки його роботі компанія не використовує радіацію та хімічні реагенти для знезараження продукції. Обробка відбувається парою під великим тиском. Використання такого обладнання сприяло і маркетинговим досягненням компанії, - розробці та випуску нового продукту "Стерилізовані парою прянощі".

За час роботи на українському ринку компанія "Приправка" розробила та запустила двадцять чотири лінійки спецій та приправ. У складний час повномасштабної війни не припиняє розробки і зайшла до нової продуктової категорії соусів та кетчупів, випустивши новий продукт "Кетчуп без зайвого" з низьким вмістом цукру.

У 2017 році Андрій передав управління компанією "Приправка" Раді директорів, сам залишається власником бізнесу, бере участь у роботі над стратегічними напрямками розвитку бізнесу.

У планах Андрія Зінчука – вихід на американський та західноєвропейський ринки.

Досягнення та нагороди

Досягнення Андрія Зінчука – це насамперед успіх створеного ним підприємства та бренду.

ТМ "Приправка", окрім успішного завоювання українського ринку, постачає свою продукцію до 15 зарубіжних країн. Виробляє понад 519 найменувань товарів. Незважаючи на вимушену релокацію (раніше виробничі потужності були у Харкові) через початок повномасштабної війни, компанія "Приправка" не лише зберегла персонал, змогла утримати провідні позиції у категорії, а й налагодила виробництво нової продукції. Наразі компанія розгорнула нові виробничі потужності у Київській області. У 2023 році запущено нову категорію та інноваційний продукт для ринку "Кетчуп без зайвого".

Продукція компанії "Приправка" здобула високі оцінки на зарубіжних ринках. У 2022 році премію Perly Rynku, що проводиться в Польщі, було присуджено "Приправці". Компанія, на думку польських рітейлерів,  стала найкращою новинкою українського ринку в Польщі. У 2023 році було здобуто дві срібні нагороди в цьому ж конкурсі.

Бренд "Приправка" був відзначений у 2023 році відомим бізнес-виданням країни "Forbes". Компанія увійшла до списку провідних українських виробників, які матимуть змогу стати основою для подальшого розвитку бізнесу в Україні.

"Приправка" - переможець конкурсу "Effie Awards Ukraine" в 2020 році. Премію отримала новинка для ринку – серія соусів для приготування "Готуємо в соусі" від ТМ "Приправка", що була нагороджена золотою нагородою премії Effie Awards Ukraine у категорії "запуск продукту та/чи сервісу".

Протягом останніх п'яти років з особистої ініціативи Андрія Зінчука надавалася допомога спецшколі з Харкова №3. Компанія "Приправка" та Андрій особисто закуповували все необхідне для забезпечення навчального процесу школярів. На кожне свято діти отримували подарунки від "Приправки".

Початок повномасштабної війни компанія Андрія Зінчука "Приправка" зустріла у Харкові. У перші ж дні було прийнято найважливіші рішення щодо подальшої роботи компанії. Наскільки це було можливо – підтримували роботу виробництва у Харкові, потім було ухвалено складне рішення щодо релокації в інший регіон. Компанія зберегла, а потім перевезла співробітників на нове виробництво і зараз це понад 250 людей.

З самого початку повномасштабного вторгнення рф Андрій Зінчук особисто переказав на рахунок ЗСУ понад 2 мільйони гривень, а компанія "Приправка", яку він очолює, перерахувала на потреби армії понад 10 млн грн. Крім коштів, компанія "Приправка" та Андрій Зінчук на постійній основі надають допомогу фронту автівками та запчастинами, спеціальною технікою (БПЛА), військовою формою, продуктами харчування. Допомогу було надано:

  • для 23-го Окремого Батальйону Спеціального Призначення Окремої Президентської Бригади імені Богдана Хмельницького було передано допомогу на більш ніж 1 млн грн. Для потреб Батальйону було передано 3 авто, трал та ноутбуки;
  • для підрозділу "Кракен" (окремий розвідувально-диверсійний підрозділ Головного управління розвідки Міністерства оборони України) – дрон, закупили форму та екіпірували воїнів;
  • для добровольчого підрозділу "Хартія" (став бригадою Нацгвардії) було закуплено оргтехніку для тактичних штабів.

Також точкову допомогу надавали: підрозділу полку Азов, Прикордонним загонам, військовим шпиталям.

Ще компанія співпрацює із благодійними фондами та волонтерськими об'єднаннями.

Андрій Зінчук має особисті подяки від військових підрозділів.

Андрій Зінчук захоплюється спортом, учасник двох бігових марафонів. Цікавиться фотографією.

Родина

Одружений, виховує двох дітей.

Дата публікації: 05.10.2023
Дата останньої зміни: 05.10.2023