Де у вас можна посмажити крильця: що українці питають у контакт-центру Укрзалізниці

Укрзалізниця оприлюднила список найбільш дивних запитів українців
Де у вас можна посмажити крильця: що українці питають у контакт-центру Укрзалізниці
Телефон (фото: Pexels)
5 Березня 2021, 12:37
читать на русском

За рік до контакт-центру Укрзалізниці надходить понад 400 тисяч дзвінків і подекуди вони зовсім не стосуються тем, якими володіють працівники центру.

Ми отримуємо приблизно 410 тисяч дзвінків до контакт-центру і ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів, - кажуть в УЗ.

На своїй сторінці у Фейсбуці Укрзалізниця вирішила опублікувати найкумедніші запити, із якими до них зверталися громадяни.

Читайте також

Українці цікавилися:

  • Де у вас можна вставити собачку?
  • Чи можна у вас вибанятися?
  • Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
  • Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
  • Де у вас можна посмажити крильця? У мене з собою.

В УЗ нагадали номер контакт-центру та заявили, що його працівники знають, "де вибанятися".

В разі необхідності звертайтеся до контакт-центру за номером 0 800 503 111. Вони вже знають, де вибанятися, - йдеться у дописі.

Допис УЗ у Фейсбуці

Допис УЗ у Фейсбуці


Контекст. Раніше Київський метрополітен опублікував список речей, які українці губили у метро.

Найчастіше українці губили ключі та документи, але й шукали вставні щелепи, шкарпетки та їжу.