Нардеп Гунько не прийшов до суду, в якому слухалася його справа про 85 тисяч доларів хабаря
За рік до контакт-центру Укрзалізниці надходить понад 400 тисяч дзвінків і подекуди вони зовсім не стосуються тем, якими володіють працівники центру.
Ми отримуємо приблизно 410 тисяч дзвінків до контакт-центру і ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів, - кажуть в УЗ.
На своїй сторінці у Фейсбуці Укрзалізниця вирішила опублікувати найкумедніші запити, із якими до них зверталися громадяни.
Читайте також
Українці цікавилися:
- Де у вас можна вставити собачку?
- Чи можна у вас вибанятися?
- Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
- Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
- Де у вас можна посмажити крильця? У мене з собою.
В УЗ нагадали номер контакт-центру та заявили, що його працівники знають, "де вибанятися".
В разі необхідності звертайтеся до контакт-центру за номером 0 800 503 111. Вони вже знають, де вибанятися, - йдеться у дописі.
Контекст. Раніше Київський метрополітен опублікував список речей, які українці губили у метро.
Найчастіше українці губили ключі та документи, але й шукали вставні щелепи, шкарпетки та їжу.