ДП "Антонов": В Україні експлуатуються 53 літака Ан-26 віком від 35 до 48 років

53 літаки Ан-26 наразі експлуатуються в Україні
ДП "Антонов": В Україні експлуатуються 53 літака Ан-26 віком від 35 до 48 років
Літак АН Фото: ДП “Антонов”
30 Вересня 2020, 07:02
читать на русском

На теперішній час в Україні експлуатуються 53 літака Ан-26 та його модифікацій, в тому числі 24 екземпляри в цивільній авіації та 29 екземплярів у державній авіації. Про це повідомило ДП "Антонов" на своїй сторінці в Facebook у вівторок.

За інформацією підприємства, найстарший з них літак з сер. № 12-02 1972 року випуску – 48 років 5 місяців, наймолодший – літак з сер. № 142-05 1985 року випуску – 35 років 1 місяць.

Читайте також

Як пояснили у компанії, технічне обслуговування літаків, в тому числі Ан-26, виконується експлуатантом повітряного судна (ПС) згідно з документацією з технічної експлуатації.

На теперішній час в Україні експлуатуються 53 літака Ан-26 та його модифікацій, в тому числі 24 екземпляри в цивільній...

Gepostet von Antonov Company am Dienstag, 29. September 2020

На більшості літаків Ан-26 цивільної авіації технічне обслуговування виконується згідно з Регламентом технічного обслуговування літаків Ан-24, Ан-26 з періодичністю базової форми через 500±50 льотних годин, - йдеться у повідомленні.

У ДП "Антонов" зазначили, що компанія, як розробник літаків, виконує роботи з оцінки технічного стану ПС з метою рішення щодо можливості подовження ресурсів та строків служби планера літака.

Етапи індивідуального відпрацювання строків служби складають 1-2 роки. Літакам Ан-26 всіх модифікацій в індивідуальному порядку може бути встановлений призначений строк служби 50 років. В той же час, спеціалісти підприємства постійно працюють над модернізацією, поновленням та продовженням льотної придатності літаків типу Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-72 та Ан-74, які перебувають на озброєнні, з метою забезпечення їх безпечної експлуатації протягом 2-5 років, поки їх не замінять на більш сучасні машини, - зазначають у ДП.

Читайте також

Нагадаємо, ДП "Антонов" розробило середній військово-транспортний літак Ан-178 і готовий до його постачання. Цей новий літак з сучасним бортовим обладнанням відповідає вимогам ЗСУ та може замінити Ан-26, в тому числі для підготовки курсантів.

Також, підприємство розпочало роботи над новітнім військово-транспортним літаком Ан-188, який має прийти на заміну Іл-76, термін служби яких закінчується в 2035 році.

Нагадаємо, 25 вересня військовий літак з групою курсантів на борту впав на трасі Харків-Чугуїв за 2 км від аеродрому. На борту було 27 людей (20 курсантів та 7 офіцерів). Один з двох курсантів, які вижили під час авіакатастрофи, помер у лікарні.

Міністерство оборони України виплатить по 1,57 мільйона гривень як одноразову допомогу членам родин загиблих військовослужбовців у катастрофі АН-26 на Харківщині.

Віцепрем’єр-міністр Олег Уруський заявив, що "чорні скриньки" з літака Ан-26 знайдені. Вони у задовільному стані і їх почали розшифровувати.