Потреби у мобілізації 500 тисяч українців наразі немає - Сирський
Туроператори матимуть право зазначати на офіційних сайтах ціни тільки в гривні без так званого "власного курсу валют". Реклама турів має містити точні й чесні ціни у гривнях.
Про це повідомив керівник Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету Олексій Хмельницький у Facebook.
У туристичних операторів є 10 днів на те, щоб змінити та привести до вимог конкурентного законодавства рекламу цін своїх турів на сайтах та інформувати споживачів у спосіб, що не вводитиме в оману, – написав Хмельницький.
За його словами, під час розслідування АМКУ виявив, що реклама турів "у доларах" насправді вводить клієнтів в оману через непрозорі правила визначення туроператорами "власного курсу валют". Тому комітет 2 грудня надав обов’язкові до розгляду рекомендації: реклама турів має містити точні й чесні ціни у гривнях, без використання "власного курсу валют".
Читайте також
Хмельницький зазначив, що у разі невиконання рекомендацій оператори змушені будуть заплатити штраф.
За його словами, на зустрічі з операторами голова АМКУ Ольга Піщанська обговорила це рішення з представниками туроператорів, і вони пообіцяли виконати його вчасно.
Нагадаємо, що Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував "Ідея Банк" на 4 млн грн за поширення реклами по видачу кредитів під "0%" та "розпродаж" кредитів зі знижкою -50%.