Про це повідомляє Yle.
Пасажир може не платити за поїздку лише в тому випадку, якщо скаже, як можна покращити роботу служб таксі.
Ми сподіваємося, що люди розкажуть про власний досвід і дадуть конкретні поради щодо поліпшення нашого сервісу. Ми будемо вдячні за будь-які думки й коментарі, - розповіла Катя Сакса з таксомоторного товариства Фінляндії.
Читайте також
Зазначається, що спеціальні таксі можна буде викликати тільки телефоном. Всі думки клієнтів будуть задокументовані та опубліковані в соціальних мережах. У кампанії беруть участь Таксомоторне товариство і фірми Lähitaksi, Taksi Helsinki і Otaxi.
Зміна законодавства, що відбулася два роки тому, призвела до зниження довіри фінів до таксі, хоча переважна більшість підприємців, які працюють у цій сфері, хочуть надати клієнтам найкращий сервіс. Тому для нас важливо розвінчати якісь стереотипи та знайти спосіб повернути втрачену довіру, - пояснила Сакса.
Нагадаємо, що у Фінляндії для тварин розробляють вакцину від COVID-19. Завдяки цьому планують захистити фінських єнотів і норок.