"Укренерго" божиться, що не планує вводити графіки відключень електроенергії

АТ "Укрзалізниця" запустило свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger — на додачу до запущених раніше Viber та Telegram.
Про це повідомили у пресслужбі "Укрзалізниці"
За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці можуть:
- купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+,
- повертати раніше придбані квитки,
- дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій,
- перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
Пасажири АТ "Укрзалізниця" також тепер зможуть легко додавати придбані в офіційному чат-боті квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay.
Наразі придбати квитки можна через Facebook Messenger, Viber або Telegram. Після оплати квитка клієнт може в один клік додати його в гаманець Apple Wallet або ж Google Pay і показати провідникові або стюардові для контролю.
Нагадаємо, АТ "Укрзалізниця" до кінця року запустить "Буковельський експрес" сполученням Львів — Татарів-Буковель — Ворохта.