"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook Messenger та Apple Messages

Ця послуга стала доступною для бізнесу
"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook Messenger та Apple Messages
Електронний квиток Фото: Укрзалізниця
15 Грудня 2021, 21:49
читать на русском

АТ "Укрзалізниця" запустило свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger — на додачу до запущених раніше Viber та Telegram.

Про це повідомили у пресслужбі "Укрзалізниці"

За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці можуть:

  • купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+,
  • повертати раніше придбані квитки,
  • дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій,
  • перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Пасажири АТ "Укрзалізниця" також тепер зможуть легко додавати придбані в офіційному чат-боті квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay.

Наразі придбати квитки можна через Facebook Messenger, Viber або Telegram. Після оплати квитка клієнт може в один клік додати його в гаманець Apple Wallet або ж Google Pay і показати провідникові або стюардові для контролю.

Нагадаємо, АТ "Укрзалізниця" до кінця року запустить "Буковельський експрес" сполученням Львів — Татарів-Буковель — Ворохта.

1