Київські служби таксі пояснили стрімке зростання цін у локдаун

Uber, Uklon і Bolt пояснили, чому в Києві таксі стало дорожче поїздів
Важливо
Київські служби таксі пояснили стрімке зростання цін у локдаун
Таксі у Києві (Фото: Таксі Глобал)

У керівництві київських служб таксі пояснили, що не регулюють вартість поїздки штучно - на неї впливає в першу чергу попит, тому й ціни на послуги різко зростають при ажіотажі.

Про це пише видання Дело.

Зокрема у службі таксі Uklon пояснили, що ціноутворення тут автоматизоване і залежить від кількості замовлень, наявності вільних машин та навіть від погоди.

Сервіс онлайн-замовлення авто Uklon не підіймає і не регулює тарифи штучно або вручну. Система ціноутворення в нашому додатку автоматизована і залежить від попиту, кількості вільних машин і інших зовнішніх факторів, таких як погода, наприклад, - заявили у керівництві Uklon.

Менеджери додали, що у випадку локдауну на попит вплинув особливий режим роботи громадського транспорту, проте повідомили, що в непікові годинник тарифи прогнозуються на звичному рівні.

Тому в Uklon порекомендували залишатися вдома або ж планувати свої поїздки не в годину пік, зазначивши, що в додатку є можливість скористатися бігунком зниження ціни, але тоді тривалість очікування автомобіля може зрости.

На питання про те, у скільки разів нині виріс попит проти інших періодів, в службі відповіли, що про це говорити не зовсім коректно.

Статистика різна у всіх районах і навіть в одному районі, але за іншим маршрутом може відрізнятися, - пояснили у перевізника.

Читайте також

В Uber зміни тарифів прокоментували вкрай неохоче:

Ціни і час очікування завжди залежали від багатьох факторів, включаючи кількість доступних водіїв, поточні замовлення, відстань, а також часу дня і ночі, - повідомили представники сервісу.

Також в Uber додали, що "користувачі завжди можуть покладатися на прозору, надійну і заздалегідь відому інформацію за цінами і орієнтовний час очікування навіть перед тим, як замовити поїздку в додатку".

Керівник напрямку райд-хейлінга компанії Bolt в Україні Сергій Павлик також пояснив, що їх базовий тариф не змінився, однак кінцева ціна залежить від різних факторів.

У нас динамічна система ціноутворення: формула остаточної ціни складається з базового тарифу ("подача"), ціни за відстань, ціни за час у дорозі і коефіцієнта, - наголосив Павлик. - Певною локації відразу десять пасажирів намагаються викликати авто. Водіїв в цьому районі всього п'ять. У такому випадку ціна на поїздку може підвищитися. Це підштовхне інших водіїв виїхати в район, де спостерігається підвищений попит, навіть якщо їм для цього доведеться витратити час і паливо. Пізніше, коли баланс попиту і пропозиції стабілізується, ціна автоматично знизиться. Зараз ми вирішили в ручному режимі регулювати ціну і в разі різкого підвищення вартості поїздки в години пікового навантаження на сервіс, знижувати її примусово , - зазначив Павлик.


Контекст. Від 5 квітня у Києві почали діяти додаткові карантинні обмеження через поширення COVID-19. Зокрема, громадський транспорт працює лише за спецперепустками, які могли отримати працівники підприємств критичної інфраструктури. У Києві видали близько 400 тисяч спецперепусток на громадський транспорт, що працюватиме під час локдауну. Служби таксі підняли ціни за проїзд не лише у двічі, але й втричі, місцями - в чотири рази.