Не більше десяти тисяч євро: у ЄС запровадили обмеження на готівкові розрахунки
Про це повідомляється на сайті компанії Pearlfisher, яка розробила дизайн.
Оновлений дизайн приносить бренду відчуття радості й легкості завдяки яскравій графіці, - йдеться у повідомленні.
Розробники нового дизайну вирішили відмовитися від великих написів на упаковках, замінивши їх яскравими графічними зображеннями.
За словами креативного директора Pearlfisher Метта Сіа, завданням дизайнерів було з'ясувати, що особливого в кожному пункті меню. А після цього потрібно було розробити систему, яка могла б допомогти зрозуміти це й іншим.
Команда дизайнерів намагалася зробити нові упаковки функціональними, легко впізнаваними, естетично мінімалістичними й емоційно радісними, - сказав він.
Читайте також
Старший директор з глобальної стратегії меню в McDonald's Барбара Йелінг зазначила, що нові зміни сигналізують про рух бренду до сучасності.
Pearlfisher допоміг зробити так, щоб цей редизайн модернізував наш бренд, підкреслив особливість нашого меню і підтвердив наші високі стандарти якості, — сказала вона.
Нагадаємо, що американська корпорація McDonald's 2021 року створить серію їжі з рослинного м'яса McPlant.