Перебої у "Київстарі": мобільний оператор пообіцяв компенсацію клієнтам

У компанії пояснили причину збоїв
Важливо
Перебої у "Київстарі": мобільний оператор пообіцяв компенсацію клієнтам
Київстар Фото: facebook.com/kyivstar
3 Лютого 2022, 13:47
читать на русском

Перебої зі зв'язком у мобільного оператора "Київстар" були пов'язані з внутрішньою помилкою систем під час оновлення програмного забезпечення компанії.

Про це повідомив мобільний оператор у Фейсбуці.

Зазначається, що наразі для абонентів передплати відновлено сервіс дзвінків на номери в мережі Київстар та на номер 466.

Складнощі виникли винятково через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, що були до моменту виникненням складнощів, залишилися у повному обсязі, - кажуть у компанії.

Зазначається, що всі абоненти, які мали обмеження дзвінків унаслідок помилки, як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги.

Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично, - додали в "Київстарі".

Нагадаємо, 3 лютого українці масово жалілися на погану роботу мобільного зв'язку від "Київстар".

Читайте також

1