Допризовники, призовники, військовозобов'язані та резервісти: основні відмінності категорій
Про це йдеться у щорічному звіті про цифрові новини Reuters Institute, заснованому на опитуванні за участі понад 92 тис. споживачів онлайн-новин на 46 ринках.
Зазначається, що довіра до новин зросла в середньому на шість процентних пунктів після початку пандемії. Зокрема, Фінляндія залишається країною з найвищим рівнем загальної довіри (65%), а США зараз мають найнижчий рівень (29%).
Телевізійні новини продовжували демонструвати високі показники споживання в деяких країнах. Тим часом в друкованих медіа спостерігався різкий спад, оскільки карантинні обмеження вплинули на фізичне поширення друкованих ЗМІ.
Соціальні мережі, як і раніше, широко використовуються для отримання новин, особливо серед молодих користувачів і людей з нижчим рівнем освіти.
Загалом 73% людей тепер отримують доступ до новин через смартфон. Основні новинні бренди та журналісти привертають найбільшу увагу до новин у Facebook і Twitter, але їх затьмарюють лідери думок і альтернативні джерела в таких мережах, як TikTok, Snapchat і Instagram.
Нагадаємо, що раніше Facebook, Google, Microsoft, Twitter та TikTok намагалися обмежити використання своїх ресурсів для поширення хибної або неправдивої інформації у сфері вакцинації.