Що робити, якщо органи соцзахисту не приймають заяву від ВПО

Мінреінтеграції дало роз'яснення щодо проблеми із заявами переселенців
Що робити, якщо органи соцзахисту не приймають заяву від ВПО
Документи, паспорт Фото: https://t.me/minre_ua/1540
13 Вересня 2022, 22:05
читать на русском

Українцям пояснили, що робити, якщо органи соцзахисту не приймають заяву від внутрішніх переселенців.

У Мінреінтеграції нагадали, що до 1 жовтня триває прийом повторних заяв ВПО на отримання державної допомоги. Для цього необхідно звернутись до органів соцзахисту або відправити заяву поштою. При цьому треба зазначити, зокрема, номер банківського рахунку (за стандартом IBAN) або персональні дані одержувача.

Навіть якщо ви не можете довести факт подачі першої заяви, у вас зобов'язані прийняти до розгляду повторну.

Отже, якщо у вас виникають питання щодо виплат або проблеми з ними, звертайтесь до Мінреінтеграції за номерами:

  • 15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;
  • +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;
  • +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

Нагадаємо, внутрішньо переміщені особи, які подавали заяви через Дію до 30 квітня, але не отримали допомогу, зможуть додатково подати заявку на виплати.