Що робити, якщо загубили пенсійне посвідчення: відповідь Мінсоцполітики

Щоби отримати нове посвідчення потрібно подати заяву до органів Пенсійного фонду
Що робити, якщо загубили пенсійне посвідчення: відповідь Мінсоцполітики
Пенсійне посвідчення (Фото: Дебет-кредит)
4 Жовтня 2022, 20:33
читать на русском

Якщо ваше пенсійне посвідчення було втрачено або стало непридатним для користування, або ж вам призначено інший вид пенсії, чи змінилися обставини здійснення опіки та піклування (змінився законний представник, чи його звільнено від повноважень, поновлено цивільну дієздатність одержувача пенсії тощо), за вашою  заявою видається нове посвідчення.

Про це розповіла міністерка соціальної політики Оксана Жолнович, пише Главком.

Як пояснила Жолнович, якщо пенсійне посвідчення було втрачено чи виявилося непридатним для користування, то нове видається за заявою.

Особи, яким вже було призначено пенсію, повинні подати заяву до Пенсійного фонду на виготовлення пенсійного посвідчення. Подати заяву можна:

  • до  територіального органу Пенсійного фонду за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії;
  • в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (portal.pfu.gov.ua), розділ "Щодо пенсійного забезпечення". Але спочатку необхідно авторизуватись на вебпорталі, зробити це можливо за допомогою "Дії.Підпис", якщо у вас відображаються біометричні документи у цьому додатку.

Можна також авторизуватися за допомогою засобів  Інтегрованої системи електронної ідентифікації id.gov.ua, у т.ч. з використанням технології;  чи за допомогою мобільного застосунку "Пенсійний фонд" у розділі "До ПФУ – Комунікації до ПФУ – Заява на виготовлення пенсійного посвідчення".

Нагадаємо, з 1 жовтня українцям віком 70-74 років почнуть виплачувати доплату до пенсії у розмірі 300 гривень.

Читайте також

1