Євробачення-2024: онлайн-трансляція першого півфіналу
У МОЗ пояснили, чому виникають проблеми із бустерними ковід-сертифікатами у застосунку "Дія" і як їх вирішити.
Про це йдеться у телеграм-каналі Міністерства охорони здоров`я.
Так, якщо в додатку “Дія” ваші дані про вакцинацію не відображаються, у МОЗ радять трохи зачекати, можливо, послуги у застосунку оновлюються. Наступним кроком переконайтеся, що ви використовуєте останню версію "Дії". Якщо ні – то оновіть додаток. Якщо це не допомогло – напишіть в службу підтримки додатку.
Але перед тим як звертатися до технічної підтримки можна за посиланням переглянути найбільш поширені проблеми з генеруванням сертифікатів у "Дії" та алгоритми їх усунення.
Якщо ваші дані некоректно відображаються в електронній системі охорони здоров’я необхідно звернутися до свого сімейного лікаря, або до лікаря, що проводив вакцинацію і вносив ваші дані в цю систему. Вони перевірять правильність внесених у реєстр даних.
Часто у "Дії" не підтягується COVID-сертифікат для щеплених бустерною дозою, тоді як зменшується термін дії сертифіката про два попередні щеплення. У таких випадках, треба, по-перше, наново згенерувати сертифікат про бустерну вакцинацію, замовивши його в меню "Послуги" (сертифікат про бустер не формується автоматично. Його треба генерувати так само як для документа про основне щеплення). Якщо ж і після цього бустерний сертифікат не підтягнувся, слід звернутися до лікаря, у якого ви робили вакцинацію і перевірити правильність занесення інформації про бустерне щеплення у систему.
Від 1 лютого у "Дії" з'явилась можливість завантажити новий COVID-сертифікат, якщо людина отримала бустерну дозу щеплення.
Читайте також