У США фіксують алергічні реакції після COVID-вакцинування

Медики зауважують, що це нормально
У США фіксують алергічні реакції після COVID-вакцинування
Лікар, вакцина Фото: Pavel Danilyuk з Pexels

Сильна алергічна реакція проявилася у медпрацівника в Нью-Йорку після вакцинації від коронавірусу препаратом виробництва компанії Pfizer.

Про це повідомило видання Newsweek з посиланням на джерело.

Лікарі кажуть, що наразі пацієнт здоровий і перебуває в стабільному стані.

Застосування вакцин призводить до побічних ефектів і виникнення алергічних реакцій, подібні випадки відомі і зустрічаються, - наводить журнал роз'яснення міського управління охорони здоров'я і психічної гігієни.

Своєю чергою в департаменті охорони здоров'я і психічної гігієни Нью-Йорка підкреслили, що різні побічні ефекти мають місце бути, проте вкрай рідко.

Читайте також

Відзначається, що це перший випадок алергії з понад 30 тисяч вакцинацій, зробленим мешканцям міста та сьомий в США. Інформацію про шість випадків раніше розмістив на своєму сайті центр з контролю і профілактики захворювань.

Як нагадує відомство, розробники цього препарату не приховували, що подібні випадки хоч і рідко, але зустрічаються. Відповідні застереження фігурують у звітах про клінічні випробування вакцини.

Нагадаємо, 14 грудня в США стартувала кампанія з масштабної вакцинації населення від COVID-19. Пацієнти отримують вакцину від Pfizer.

19 грудня повідомлялося, що у США зареєстрували вакцину від COVID-19 американської компанії Moderna за прискореною процедурою в надзвичайних обставинах.