Українці масово скаржаться МОЗу на сімейних лікарів

Люди також невдоволені послугами в лікарнях
Українці масово скаржаться МОЗу на сімейних лікарів
Прийом у лікаря (фото: Pexels)
25 Листопада 2020, 15:52
читать на русском

Українці найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях.

Про це повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час брифінгу у середу, 25 листопада.

Кучер зазначив, що контакт-центр працює уже майже місяць. Він працює цілодобово за телефонним номером: 0 800 602 019. До роботи наразі залучено 150 операторів.

За його словами, українці масово скаржаться на роботу сімейних лікарів.

Приблизно 36% - скарги на роботу сімейних лікарів, 26% - скарги на послуги в лікарнях, 10% - скарги на роботу лабораторій, 8% - скарги на роботу поліклінік та амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%, - заявив він.

Станом на 25 листопада до МОЗу надійшло понад 49 тисяч звернень від громадян.

Усі вони додзвонилися, а там, де був перерваний дзвінок, ми передзвонили й з’ясували, у чому проблема, - наголосив Кучер.

Читайте також

Кучер також зазначив, що в разі потреби додаткового часу для вивчення проблеми, тобто коли операторам потрібно дізнатись певну інформацію в регіонах, то оператор може перетелефонувати. У кожному регіоні є призначені відповідальні люди, які мають чіткий алгоритм і таймінг, за яким повинні відповісти. Вони надають інформацію у контакт-центр, а далі вже оператор зв'язується з громадянином, щоб повідомити йому відповідь на його запит.

За його словами, якщо питання більш-менш стандартне, його одразу додають до "бази знань" центру, щоб зменшити навантаження на регіони.

Лідерами серед регіонів, де є мінімальною затримка відповіді, яку надає контакт-центр, є Волинська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська і Херсонська області.

На жаль, залишається одна з областей з досить низьким рівнем обробки запитів – це Сумська область. І я сподіваюся, що там зараз відбуваються певні кадрові зміни й ці питання будуть вирішені, а область почне оперативно обробляти звернення, - заявив Кучер.

Він зазначив, що  52% дзвінків стосуються діагностики, близько 10% - амбулаторного лікування, 7% - безкоштовних і платних тестувань, близько стільки ж - питання підписання декларацій, порядок проходження самоізоляції – 5% звернень.

Нагадаємо, що Міністерство охорони здоров'я від 26 листопада запускає в тестовому режимі послугу з виклику мобільної бригади швидкої допомоги через контакт-центр.

1