Український маркетплейс Made with bravery зібрав уже понад 200 продавців

Лише за перший день сайт відвідали понад 100 тисяч користувачів
Український маркетплейс Made with bravery зібрав уже понад 200 продавців
Сайт Made With Bravery (скріншот)
2 Жовтня 2022, 14:23
читать на русском

За два тижні від запуску офіційного маркетплейса України Made with bravery на майданчику працюють вже близько 200 продавців. Ще стільки ж — на фінальному етапі перевірки.

Про це у своєму телеграм-каналі розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Понад 80% від усіх замовлень на маркетплейсі — з-за кордону. Найактивніше замовляють користувачі зі США, Великої Британії, Канади та Німеччини. Середній чек — 2 370 грн.

Також серед країн-замовників — Катар, Чилі, Люксембург, Тайвань та Австралія. Загалом маркетплейс відвідали користувачі із 75 країн, а зробили замовлення — з 50.

Найпопулярніші товари серед українців та іноземців — український прапор, патріотичні футболки, світшоти та шкарпетки. Крім того, іноземці вподобали наші смаколики — шоколад і мед.

Нагадаємо, 13 вересня Україна запустила офіційний український маркетплейс "Made With Bravery" (Зроблено з відвагою) для сприяння експорту. 5% від вартості кожного товару буде спрямовуватися на платформу United24 на підтримку ЗСУ.

На сайті маркетплейсу  наразі представлено такі основні групи товарів: мерчі Brave, одяг та взуття, товари для дому, краса та здоров'я, дитячі товари, мистецтво та їжа. Ціни на товарі не захмарні, однак не доступні для пересічних українців.

1