За два тижні від запуску офіційного маркетплейса України Made with bravery на майданчику працюють вже близько 200 продавців. Ще стільки ж — на фінальному етапі перевірки.
Про це у своєму телеграм-каналі розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Понад 80% від усіх замовлень на маркетплейсі — з-за кордону. Найактивніше замовляють користувачі зі США, Великої Британії, Канади та Німеччини. Середній чек — 2 370 грн.
Також серед країн-замовників — Катар, Чилі, Люксембург, Тайвань та Австралія. Загалом маркетплейс відвідали користувачі із 75 країн, а зробили замовлення — з 50.
Найпопулярніші товари серед українців та іноземців — український прапор, патріотичні футболки, світшоти та шкарпетки. Крім того, іноземці вподобали наші смаколики — шоколад і мед.
Нагадаємо, 13 вересня Україна запустила офіційний український маркетплейс "Made With Bravery" (Зроблено з відвагою) для сприяння експорту. 5% від вартості кожного товару буде спрямовуватися на платформу United24 на підтримку ЗСУ.
На сайті маркетплейсу наразі представлено такі основні групи товарів: мерчі Brave, одяг та взуття, товари для дому, краса та здоров'я, дитячі товари, мистецтво та їжа. Ціни на товарі не захмарні, однак не доступні для пересічних українців.