"Укравтодор" готує нововведення для підвищення безпеки дорожнього руху

Держагентство автодоріг розробило стандарт для підвищення безпеки дорожнього руху
"Укравтодор" готує нововведення для підвищення безпеки дорожнього руху
Дорога Фото: Уніан
5 Жовтня 2020, 19:11
читать на русском

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") розробило пропозиції щодо зміни переліку стандартних засобів, які використовують на дорозі для підвищення безпеки дорожнього руху. Ці зміни набудуть чинності з 1 листопада 2020 року.

Тепер, окрім "лежачих поліцейських", пригальмовувати водіїв будуть острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери і розділювальні смуги, передає Інтерфакс-Україна.

Вимоги нового стандарту закладають комплексний підхід до створення системи безпечних умов руху дорогами та вулицями. Засоби заспокоєння руху встановлюються не тільки для зменшення швидкості, а головним чином для рівномірності транспортних потоків. Особлива увага до ділянок, де автомобільні потоки конфліктують з пішохідними та велосипедними, - наголошують в "Укравтодорі".

Читайте також

Зазначається, що дотепер в Україні офіційно був тільки один засіб "заспокоєння" руху - так званий лежачий поліцейський, а всі інші усталені світові практики інженери-проектанти застосовували тільки на свій страх і ризик.

Змінені стандарти дозволять встановлювати розділювальні острівці або смуги, бордюрні розширення, чокери та острівці безпеки. Вони проектуються під час ремонту або модернізації існуючих доріг та вулиць, а також під час будівництва та реконструкції, - йдеться у повідомленні Держагентства автодоріг.

Читайте також

Нагадаємо, 29 вересня польські правоохоронці у справі ексгендиректора Укравтодору і колишнього міністра транспорту Польщі Славоміра Новака затримали ще трьох людей.

Затриманим пред'явили звинувачення в наданні Новаку хабарів на загальну суму у кілька сотень тисяч злотих (понад 1 млн грн) за впливові посади.

Серед затриманих, зокрема, ексглава паливно-енергетичного концерну Даріуш К., а також колишній голова правління енергетичної компанії Войцех Т.

За даними слідства, вони давали хабарі в період, коли Новак виконував обов'язки голови політичної Ради кабінету міністрів і коли він обіймав посаду міністра транспорту, будівництва та водних ресурсів Польщі.