Аграрного міністра Сольського відправили під арешт
Укрзалізниця запустить чат-бот з функцією продажу квитків у Viber та Telegram, яким зможуть скористатися всі українці.
Про це йдеться у повідомленні пресслужби Укрзалізниці.
Зазначено, що власний чат-бот у Viber та Telegram запускається у співпраці з Visa та технологічним партнером – компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Точної дати початку роботи нового чат-бота поки що немає.
Читайте також
Нагадаємо, Укрзалізниця планує від березня 2021 року почати збільшувати тарифи на перевезення пасажирів на 2% щомісяця.
У 2021 році передбачено індексацію тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні з 1 березня на 2% щомісяця. Додаткові доходи становитимуть 557,9 млн грн, - йдеться у фінплані компанії.
В Укрзалізниці вирішили змінити колір вагонів, тому вагони перефарбували зі світлого кольору на темний.
Також УЗ збільшила кількість воєнізованої охорони для додаткового контролю в електричках. УЗ підтримала рішення уряду не припиняти роботу громадського транспорту, попри посилення карантину.
Також Укрзалізниця забезпечить курсування поїздів далекого й приміського сполучення під час чергового посилення карантину в країні від 8 по 24 січня. Будуть забезпечені усі протиепідемічні заходи для безпеки пасажирів під час подорожей.
Також пасажирів закликали дотримуватися обов’язково маскового режиму під час подорожей та користуватися антисептиком. У разі порушення цих норм можна звертатися до контакт-центру Укрзалізниці: 800-50-3111. На такі порушення обіцяють швидко реагувати.