Укрзалізниця продаватиме квитки через Viber та Telegram

Компанія запускає спеціальний чат-бот з функцією продажу квитків
Укрзалізниця продаватиме квитки через  Viber та Telegram
Потяг взимку (Фото: “Укрзалізниця”)
11 Січня 2021, 22:00
читать на русском

Укрзалізниця запустить чат-бот з функцією продажу квитків у Viber та Telegram, яким зможуть скористатися всі українці.

Про це йдеться у повідомленні пресслужби Укрзалізниці.

Зазначено, що власний чат-бот у Viber та Telegram запускається у співпраці з Visa та технологічним партнером – компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

Точної дати початку роботи нового чат-бота поки що немає.

Читайте також

Нагадаємо, Укрзалізниця планує від березня 2021 року почати збільшувати тарифи на перевезення пасажирів на 2% щомісяця.

У 2021 році передбачено індексацію тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні з 1 березня на 2% щомісяця. Додаткові доходи становитимуть 557,9 млн грн, - йдеться  у фінплані компанії.

В Укрзалізниці вирішили змінити колір вагонів, тому вагони перефарбували зі світлого кольору на темний.

Також УЗ збільшила кількість воєнізованої охорони для додаткового контролю в електричках. УЗ підтримала рішення уряду не припиняти роботу громадського транспорту, попри посилення карантину.

Також Укрзалізниця забезпечить курсування поїздів далекого й приміського сполучення під час чергового посилення карантину в країні від 8 по 24 січня. Будуть забезпечені усі протиепідемічні заходи для безпеки пасажирів під час подорожей.

Також пасажирів закликали дотримуватися обов’язково маскового режиму під час подорожей та користуватися антисептиком. У разі порушення цих норм можна звертатися до контакт-центру Укрзалізниці: 800-50-3111. На такі порушення обіцяють швидко реагувати.

1