Опалювальний сезон в Україні можуть завершити достроково – Чернишов
У Києві електронний квиток наче працює, але не повністю. Якщо комунальний транспорт і метрополітен вже підключені до системи то маршрутні автобуси, що належать приватним перевізникам - ні.
Чому маршрутки не підключають до е-квитка
А якщо говорити про маршрутки, то треба розуміти, що це другий за популярністю вид транспорту після метро у Києві. Щодня там проходить близько 10 млн необлікованої готівки. Тож такий ринок ніхто не хоче віддавати. Ми навіть бачили, як це призводить до відкритих "розборок" з вогнепальною зброєю, як трапилось у Броварах. Там обертаються колосальні гроші, а якщо ж у маршрутках можна буде розрахуватись карткою, то підрахунок цих коштів стане прозорішим.
Чому влада говорить про пільговиків
А питання пільговиків, про яке заявляє влада, не було врегульовано й раніше, хоча окрім маршруток, весь інший транспорт вже приймає оплату проїзду е-квитком.
Тобто коли вони ввели е-квиток, це не було проблемою, а тепер стало? Це більше схоже на спробу затягнути процес.
Варто зауважити, що у багатьох містах все ж вдалось впровадити е-квиток, на відміну від Києва.
Детальніше про ситуацію з введенням електронного квитка читайте у матеріалі Парламент.UA: Чому перенесли впровадження е-квитка у Києві та що трапилось з Kyiv Smart City