10 млн грн кешу щодня: чому маршрутки не переходять на е-квиток

Дмитро Макагон

Інженер-проектувальник, блогер-урбаніст

10 млн грн кешу щодня: чому маршрутки не переходять на е-квиток
Фото: Flickr
12 Січня, 12:10
читать на русском
Влада заявляє про проблему із пільговиками, хоча це не завадило ввести е-квиток в іншому транспорті

У Києві електронний квиток наче працює, але не повністю. Якщо комунальний транспорт і метрополітен вже підключені до системи то маршрутні автобуси, що належать приватним перевізникам - ні.

Чому маршрутки не підключають до е-квитка

А якщо говорити про маршрутки, то треба розуміти, що це другий за популярністю вид транспорту після метро у Києві. Щодня там проходить близько 10 млн необлікованої готівки. Тож такий ринок ніхто не хоче віддавати. Ми навіть бачили, як це призводить до відкритих "розборок" з вогнепальною зброєю, як трапилось у Броварах. Там обертаються колосальні гроші, а якщо ж у маршрутках можна буде розрахуватись карткою, то підрахунок цих коштів стане прозорішим.

Чому влада говорить про пільговиків

А питання пільговиків, про яке заявляє влада, не було врегульовано й раніше, хоча окрім маршруток, весь інший транспорт вже приймає оплату проїзду е-квитком.

Тобто коли вони ввели е-квиток, це не було проблемою, а тепер стало? Це більше схоже на спробу затягнути процес.

Варто зауважити, що у багатьох містах все ж вдалось впровадити е-квиток, на відміну від Києва.

Детальніше про ситуацію з введенням електронного квитка читайте у матеріалі Парламент.UA: Чому перенесли впровадження е-квитка у Києві та що трапилось з Kyiv Smart City