Google змінює свою політику щодо криптовалютних оголошень

Нові правила наберуть чинності з 3 серпня
Google змінює свою політику щодо криптовалютних оголошень
Google Фото: Pexels

Google оголосив про оновлення своєї політики щодо фінансових продуктів та послуг, які стосуються реклами криптовалют.

Як повідомляє bitcoin.com, нові правила наберуть чинності у серпні, а всі попередні сертифікати криптообміну будуть скасовані.

Компанія Google Inc. опублікувала повідомлення про нову політику щодо криптореклами.

Ця політика застосовуватиметься у всьому світі до всіх облікових записів, які рекламують ці фінансові продукти, - йдеться у повідомленні.

Пояснюється, що Google оновить свою існуючу політику щодо фінансових продуктів та послуг у серпні, "щоб пояснити сферу та вимоги, що дозволяють рекламувати бізнес та послуги, пов'язані з криптовалютою".

Починаючи з 3 серпня, рекламодавці, які пропонують біржі криптовалют та гаманці для США, можуть рекламувати ці продукти та послуги, якщо вони відповідають наведеним нижче вимогам і мають сертифікацію Google.

Читайте також

Як рекламодавці можуть бути сертифікованими: по-перше, вони повинні бути належним чином зареєстровані в FinCEN (мережі з питань боротьби з фінансовими злочинами) як бізнес, що займається грошовими послугами, і принаймні в одному штаті як передавач грошей". Крім того, рекламодавці можуть бути "федеральним або державним юридичним органом банку".

Крім того, у Google зазначили, що рекламодавці повинні відповідати всім законодавчим вимогам, включаючи закони штату, місцевих та федеральних законів, а також вони повинні "переконатись, що їх реклама та цільові сторінки відповідають всій політиці Google Ads".

Усі попередні сертифікації біржі криптовалют будуть скасовані 3 серпня 2021 року. Рекламодавці повинні подати запит на нові біржі криптовалют та сертифікацію гаманців у Google, коли форма заявки буде опублікована 8 липня 2021 року.

Тим часом поточна політика Google щодо фінансових продуктів та послуг зазначає: "Ми розглядаємо фінансові продукти та послуги, пов’язані з управлінням або інвестуванням грошей та криптовалют, включаючи персоналізовані поради". Детальніше - за посиланням.

Нагадаємо, у травні обсяг торгів на криптовалютних біржах вперше від лютого цього року перевищив 2 трлн доларів, хоча до цього було близько 1 трлн доларів.

1