Заборонена в Україні ОПЗЖ чекає виборів і впевнена у високих результатах - ЗМІ
Укрзалізниця внесла зміни до правил повернення квитків, тепер пасажири мають можливість повернути повну вартість квитка, навіть після відправлення потяга.
Про це повідомляють у пресслужбі Української залізниці.
Зміни дозволяють пасажирам повернути повну вартість квитка, а не 10%, навіть після відправлення поїзда, якщо звернутися з цим проханням не пізніше ніж за годину після відправлення, – йдеться у повідомленні.
Крім того, Укрзалізниця спростила процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів – тепер можна робити онлайн.
Уточнено порядок оплати за перевезення собак і дрібних кімнатних тварин, а також введено нову категорію поїздів – місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, – зазначили у залізниці.
Нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України вже набули чинності.
Нагадаємо, Укрзалізниця знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Щоби знайти загублену в потязі річ, опишіть її за формою ось тут https://services.uz.gov.ua/lost-and-found або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Читайте також