Нові правила перевезень: "Укрзалізниця" повертатиме повну вартість квитків навіть після відправлення потягів

Нова редакція правил вже доступна на сайті "Укрзалізниці"
Нові правила перевезень: "Укрзалізниця" повертатиме повну вартість квитків навіть після відправлення потягів
Поїзд Укрзалізниці фото: Парламент.UA
28 Березня 2023, 12:43
читать на русском

Укрзалізниця внесла зміни до правил  повернення квитків, тепер пасажири мають можливість повернути повну вартість квитка, навіть після відправлення потяга.

Про це повідомляють у пресслужбі Української залізниці.

Зміни дозволяють пасажирам повернути повну вартість квитка, а не 10%, навіть після відправлення поїзда, якщо звернутися з цим проханням не пізніше ніж за годину після відправлення, – йдеться у повідомленні.

Крім того, Укрзалізниця спростила процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів – тепер можна робити онлайн.

 Уточнено порядок оплати за перевезення собак і дрібних кімнатних тварин, а також введено нову категорію поїздів – місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, – зазначили у залізниці.

Нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України вже набули чинності.

Нагадаємо, Укрзалізниця знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Щоби знайти загублену в потязі річ, опишіть її за формою ось тут https://services.uz.gov.ua/lost-and-found або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.

Читайте також

1