У Києві Контактний центр 15-51 спростить систему авторизації користувачів

Нині проводиться технічне оновлення сервісів контакт-центру
У Києві Контактний центр 15-51 спростить систему авторизації користувачів
Жінка з телефоном Фото: facebook.com/NationalBankOfUkraine
11 Лютого 2022, 06:12
читать на русском

Від 1 березня вхід у застосунок і на сайт 15-51 буде за номером телефону.

Про це йдеться на сайті КМДА.

Раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина Київ ID. Однак після оновлень процес входу буде значно полегшено. Користувачу достатньо одноразово вказати номер телефону, ввести код підтвердження із смс-повідомленням і система його запам’ятає.

Контактний центр звертає увагу: якщо в профілі користувача, який створено раніше, не було вказано номер телефону, для подальшого користування Особистим кабінетом необхідно його додати, оскільки від 1 березня всі звернення будуть прив’язані до номера. В іншому випадку користувачі, які не вказали номер телефону до завершення оновлень, не матимуть змоги слідкувати за попередніми зверненнями. Повернути їх в акаунт можна буде тільки через службу техпідтримки, -- йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, у Києві запуск автоматизованої системи обліку проїзду для всіх пасажирів, включаючи іногородніх пільговиків, відклали на 2023 рік.

Читайте також

1