У київському метро хочуть підняти ціну на проїзд до 21 гривні

У столичному метрополітені підрахували, що економічно обґрунтований тариф на 2021 рік - 21,05 грн
У київському метро хочуть підняти ціну на проїзд до 21 гривні
Станція метро “Святошин” (Фото: КМДА)
13 Травня 2021, 16:38
читать на русском

Колективи Київського метрополітену та "Київпастранс" звернулися до Київської міської ради з вимогою належного фінансування підприємств.

Про це повідомила пресслужба київського метрополітену.

Ситуація потребує негайного розгляду задля безперебійного перевезення пасажирів та виплати заробітної плати колективам. Підприємства сподіваються на конструктивну позицію міста, -  йдеться у повідомленні.

У столичній підземці підрахували, що економічно обґрунтований тариф на 2021 рік становить 21,05 грн.

Водночас згідно з розрахунками на 2021 рік, планова економічно обґрунтована собівартість перевезення одного пасажира складає 20,04 грн, а економічно обґрунтований тариф на 2021 рік становить 21,05 грн. Водночас на сьогодні дохід від одного пасажира складає 6,38 грн, а перевезення загальнодержавних пільгових категорій не компенсується, - наголосили у "Київпастрансі".

У метрополітені зазначили, що минулий рік підприємство закінчило зі збитком у 1 млрд 175 млн грн. За прогнозами фінансистів, цього року очікується збиток у 3 млрд 421 млн грн.

Своєю чергою у КМДА пояснили, що рішення про підвищення вартості проїзду у громадському транспорті Києва ухвалює Київська адміністрація після проходження відповідних процедур та розрахунків. Про це перший заступник голови КМДА Микола Поворозник написав на своїй сторінці у Facebook.

Процедура встановлення тарифу на перевезення у громадському комунальному транспорті наступна: комунальні підприємства-перевізники готують та надають економічне обґрунтування тарифу на перевезення у комунальному транспорті. Тобто, по суті – пояснення, чому саме необхідно змінити вартість перевезень, - написав Поворозник.

Читайте також

Після цього департамент транспортної інфраструктури вивчає обґрунтування і готує відповідний пакет документів щодо зміни тарифу. Далі фахівці Департаменту економіки та інвестицій розглядають економічне обґрунтування тарифу та здійснюють відповідні розрахунки, яким має бути тариф.

Потім готують проєкт розпорядження про зміну тарифу, який має пройти громадське обговорення. Сама зміна тарифу відбувається після підготовки відповідного розпорядження і реєстрації у Міністерстві юстиції.

Нагадаємо, на станції метро "Нивки" заплановано провести масштабну реконструкцію за програмою доступності.

1