У Пенсійному фонді пояснили, як створити електронну трудову книжку

Відомості може подати страхувальник або сам працівник
У Пенсійному фонді пояснили, як створити електронну трудову книжку
Трудова книжка (фото: соцмережі)
2 Вересня 2022, 22:13
читать на русском

Для створення електронної трудової книжки потрібно подати відомості про трудову діяльність через вебпортал Пенсійного фонду.

Про це повідомили в пресцентрі ПФУ в Facebook.

Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, - йшлося в повідомленні.

Зазначили, що також можна подати відомості у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування або в оцифрованому вигляді - через створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Зокрема, у кольоровому форматі повинні бути скановані копії документів. Вони повинні містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

Подаються такі відомості з обов'язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію, - додали в повідомленні.
Нагадаємо, пенсію можуть призначити автоматично, якщо в людини є електронна трудова книжка.
1