Україна готова до впровадження дистанційного навчання - Шкарлет

Україна на сьогодні відносно готова до дистанційної форми освіти, запевняють в Міносвіти
Україна готова до впровадження дистанційного навчання - Шкарлет
Сергій Шкарлет Фото: mon.gov.ua
28 Жовтня 2020, 16:12
читать на русском

Дистанційне навчання не замінить повноформатну освіту, але Україна готова до його впровадження.

На цьому наголосив тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет, повідомляє пресслужба Міносвіти.

Лунають закиди стосовно того, що Україна не готова до дистанційного навчання – це образа для більшості педагогічних працівників, які досить наполегливо впровадили в життя форму дистанційного навчання. Україна на сьогодні відносно готова до дистанційної форми освіти, - зазначив міністр.

Також Сергій Шкарлет звернув увагу на те, що заклади освіти в усьому світі сьогодні намагаються пристосуватися до умов пандемії, враховуючи, що це незвичні умови.

Читайте також

На моє переконання, враховуючи і позицію фахівців-освітян, дистанційне навчання ніколи не замінить той реальний формат спілкування, який є в очному, повноформатному навчанні. Завжди дистанційну освіту розглядали, як можливість здобування додаткових переваг. Але є той факт, що "червоний" рівень епідемічної небезпеки передбачає проведення виключно дистанційних занять, – вважає Шкарлет.

Він розповів, що організація освітнього процесу, у тому числі в дистанційному чи змішаному форматах в умовах пандемії, потребує не лише коштів, а й значною мірою бажання і прагнення до змін, роботи та організації керівників закладів освіти.

Нагадаємо, з 16 жовтня набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах. Громадяни України можуть звертатися з цих питань на "гарячі лінії" Державної служби якості освіти стосовно недотримання безпечних умов освітнього процесу.

Читайте також

Тим часом регіональний директор європейського відділення Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) Ханс Клюге заявив, що закриття шкіл, щоб боротися з коронавірусною інфекцією – це малоефективно.

Закриття шкіл мало сприяє боротьбі з інфекцією, тому їх слід відкривати. Під найбільшим впливом виявляються діти, що знаходяться у важкій життєвій ситуації, - заявив Клюге.

1