Як змінити оператора і зберегти власний номер, щоби не втратити гроші і бонуси

За перенесення номера відповідає той оператор, до якого переходить клієнт
Як змінити оператора і зберегти власний номер, щоби не втратити гроші і бонуси
Мобільний телефон
18 Січня 2024, 06:32
читать на русском

Не так давно українці отримали можливість змінювати мобільного оператора Mobile Number Portability (MNP), зберігаючи при цьому власний номер телефону. Але водночас, ця процедура залишає за собою багато запитань.

Про це розповідає пресслужба Комітету цифрової трансформації України.

Що потрібно знати в першу чергу:

  1. За процедуру перенесення номера відповідає той оператор, до якого переходить абонент, тому звертатись за послугою слід саме до нього. Як це зробити:
  • пройти ідентифікацію та подати заявку (в магазині оператора або ж за допомогою КЕП/BankID, у заявці можна навіть вказати бажаний час перенесення номера);
  • купити будь-який стартовий пакет нового оператора мобільного зв’язку та ввести на сайті онлайн її дані (до дати перенесення). Саме на цю картку буде перенесено ваш номер;
  • отримати SIM-карту в магазині (але не пізніше ніж за 3 години до часу перенесення, який вказується в заявці);
  • якщо ваш смартфон підтримує технологію eSIM (перевірити це можна за посиланням), можна придбати її онлайн;
  • здійснити фізичну заміну SIM-карти у телефоні (якщо купується eSIM, звичайно, це не потрібно).
  1. Бали, пакети додаткових послуг, а також залишок грошей на особовому рахунку при переході до іншого оператора — анулюються! Перенесення коштів можливе лише за умови, якщо абонент ідентифікований (зареєстрований або з ним підписано контракт).

Щоб не допустити втрату грошей на рахунку необхідно звернутись до поточного оператора та пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це потрібно здійснити ще до початку перенесення номера, інакше залишок на особистому рахунку «згорить». При цьому, витратити залишок нерідко є більш простішою задачею, наприклад, кошти можна задонатити на ЗСУ.

  1. Чому при здійсненні поповнення рахунку свого перенесеного номера, гроші не надходять до нинішнього оператора, а зараховуються на рахунок попереднього?

"Не всі банківські та фінансові установи мають актуальну інформацію щодо поточної мережі постачальника, в якій обслуговується перенесений номер. Для уникнення випадків помилкового зарахування ваших коштів на рахунок попереднього оператора, користуйтеся послугами тих банківських і фінансових установ, які вам порадить новий оператор, або ж його додатком", — пояснюють в Комітеті цифрової трансформації.

Нагадаємо, мобільні оператори у разі повної відсутності електроенергії повинні забезпечити можливість надавати абонентам зв’язок упродовж 3 діб.

Читайте також

1