Після закінчення пандемії дистанційне навчання не зможе замінити очне, адже освіта - це й соціалізація дитини.
Про це розповіла міністр освіти та науки України у 2016-2019 рр., народна депутатка двох попередніх скликань, нині проректор Київського університету імені Бориса Грінченка Лілія Гриневич ексклюзивно для Парламент.ua.
Дистанційне навчання ні в якому разі не може замінити очне. Бо освіта - це не тільки передача знань і умінь, це ще й соціалізація дитини, її вміння налагодити спілкування з іншими. Дистанційне навчання є вимушеною мірою з огляду на ситуацію, що склалася в пандемією коронавірусу, - сказала Лілія Гриневич.
За її словами, деякі елементи дистанційного навчання можна застосовувати разом з очним навчанням, адже це допоможе ефективніше використовувати час.
Наприклад, запропонувати дітям подивитися певний навчальний фільм дистанційно, а потім обговорити його на уроці. І це якраз один із інструментів, які можуть мотивувати дітей до навчання, - пояснила Гриневич.
Вона додала, що в країнах, які провели дослідження щодо того, як дистанційне навчання вплинуло на дітей і на їхню успішність, занепокоєні його результатами. Адже навчальні досягнення дітей різко знизилися.
В Україні ж досі немає результатів правдивого моніторингу щодо того, як дистанційне навчання вплинуло на дітей і на їхню успішність.
Нагадаємо, уряд повинен збільшити фінансування на технічне забезпечення шкіл, особливо в сільській місцевості, адже школи не забезпечені всіма технічними засобами.
Читайте також