Верещук, Кубраков і Лісовий підуть з Кабміну наcтупного тижня - нардеп Гончаренко
"Мрія" – літак спеціального призначення, створений у рамках авіакосмічної програми для перевезення "Бурану" та частин ракети "Енергія". Після розпаду СРСР його будівництво в Україні призупинилось.
Про це заявив перший заступник генерального директора, генеральний конструктор ДП "АНТОНОВ" Олександр Двейрін в інтерв'ю Парламент.UA.
Ми почали будувати другу "Мрію", але на той час розпався Союз. Як наслідок, фінансування цієї дорогої програми припинилося. І в принципі під ті завдання, під які створювався літак (перевезення вантажів на зовнішній підвісці), необхідності сьогодні немає. Ми сертифікували Ан-225 для комерційних перевезень. Нині цей літак експлуатується у нашому парку спільно з літаками АН-124-100 "Руслан". Але економічно у "Руслана" кращі показники, - сказав він.
За його словами, якби була економічна доцільність та можливість добудувати другу "Мрію", то в Україні б її використали. За оцінкою фахівців, на виконання цього завдання потрібно близько 700 млн доларів.
Нагадаємо, що в Україні державне авіабудівне підприємство "Антонов" за роки Незалежності розробило 7 типів нових літаків, модернізувало 14 типів, сертифікувало понад 30 типів літаків та їх модифікацій.
Читайте також