Де в Києві можна буде освятити паску на Великдень: перелік церков ПЦУ
Міністр охорони здоров`я України Максим Степанов особисто кілька разів тестував роботу відомчого контакт-центру з протидії COVID-19 і одного разу не зміг додзвонитися.
Про інцидент Степанов повідомив під час щоденного онлайн-брифінгу, відповідне відео розміщене в соцмережах.
Іноді, коли лінії максимально завантажені, доводилося чекати півтори-дві хвилини. Одного разу я не дочекався і поклав слухавку. Але хвилин через 15 до мене перетелефонували з контакт-центру. Додам, що я телефонував не з власного номера телефону, бо тут же з`являться експерти, які будуть це коментувати, - розповів Степанов (досьє Максима Степанова).
Міністр також нагадав, що у контакт-центрі можна отримати консультацію лікаря, а також викликати мобільну бригаду за телефоном 0800-60-20-19, центр працює цілодобово.
Читайте також
Нагадаємо, що Міністерство охорони здоров'я від 26 листопада запустило в тестовому режимі послугу з виклику мобільної бригади швидкої допомоги через контакт-центр.
Також українці найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях. Станом на 25 листопада до МОЗу надійшло понад 49 тисяч звернень від громадян.