В Україні повертають дистанційне отримання електронних лікарняних

Е-лікарняний можна буде відкрити дистанційно на 5 днів
Важливо
В Україні повертають дистанційне отримання електронних лікарняних
Лікарняний (Фото: Антикризовий медіа-центр)
4 Лютого 2022, 20:22
читать на русском

В Україні сімейним лікарям дозволять відкривати лікарняні дистанційно терміном до 5 днів. Після цього хворий має прийти до лікаря і продовжити або закрити листок непрацездатності.

Про це йшлося під час засідання Комітету ВРУ з питань охорони здоров’я.

Зростає навантаження на центри первинної медичної допомоги і сімейних лікарів у зв’язку зі зверненнями про відкриття лікарняних. Через це погоджено текст наказу про відновлення практики дистанційного відкриття електронних лікарняних на п’ять днів із подальшим зверненням до лікаря, - йдеться в повідомленні

Так, при необхідності продовження лікарняного (на більше ніж 5 днів), пацієнту необхідно звернутися до лікаря, аби продовжити термін, або навпаки закрити лікарняний.

Нагадаємо, з 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров'я України перейшли на оформлення електронних лікарняних.

Відтепер пацієнти не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а зможуть повідомляти роботодавцю номер електронного документа.

Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров'я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.

Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.

Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що "запис не знайдено", а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного Фонду України.

Читайте також

1