В Україні створять "кризову гарячу лінію" для допомоги населенню

Це буде здійснено спільно з Естонією
В Україні створять "кризову гарячу лінію" для допомоги населенню
Телефон (фото: Pexels)
25 Січня 2021, 16:23
читать на русском

В Україні запустять "кризову гарячу лінію" для допомоги населенню швидко отримувати інформацію про наявні небезпеки та розвантажити телефони екстреної медичної допомоги.

Про це розповів міністр Кабінету міністрів Олег Немчінов у Telegram.

Сьогодні уряд зробив черговий крок із реалізації спільного проєкту з обміну кращим світовим комунікаційним досвідом. Немчінов повідомив, що вже створена міжвідомча робоча група на чолі з заступником голови секретаріату Кабінету Міністрів України для розробки необхідних нормативно-правових актів.

У вересні 2020 року надійшов лист Центру політичних досліджень "PRAXIS" з Естонської республіки із пропозицією допомоги у створенні в Україні "кризової гарячої лінії", як аналога лінії 12-47 в Естонії. Урядовий контактний центр долучили до роботи.

2 листопада між Аналітичним центром "PRAXIS" та державною установою "Урядовий контактний центр" укладено Меморандум про співпрацю для спільної діяльності та обміну досвідом при створенні в Україні кризового інформаційного телефону.

Читайте також

Навіщо створять кризову "гарячу лінію":

  • допоможе українцям швидко отримувати інформацію про кризу та наявні небезпеки;
  • дозволить утримувати вільним ресурс телефонів екстреної допомоги для обробки екстрених викликів (101, 102, 103, 104), які можуть бути переобтяжені питаннями у зв'язку з кризою;
  • допоможе ефективніше справлятися з кризами та скорочувати збитки, що можуть бути завдані ними, оскільки населення буде краще обізнане про небезпеки та буде мати інформацію про реагування;
  • допоможе гармонізувати повідомлення різних державних органів України у разі кризи (буде запобігати можливості суперечливих повідомлень);
  • допоможе державним органам, що здійснюють антикризове управління, отримувати важливу додаткову інформацію про кризу (інформацію очевидців);
  • допоможе зменшити обсяги витрат (дозволить запобігти впровадженню декількох різних телефонних номерів, що є дублюванням витрат);
  • дозволить державним органам у в найкоротший час почати кризову безперервну комунікацію та підтримку Заявників вже в заздалегідь підготовленому стані;
  • допоможе підвищити довіру до держави (представляє державу та її різні установи шляхом передачі повідомлень і інформації).

Нагадаємо, що Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь повідомив, що у разі порушення прав на отримання інформації чи послуг державною мовою треба спробувати вирішити ситуацію на місці. Втім, можна також звернутись на "гарячу лінію".