Водіям нагадали про зміни, яких треба дотримуватися з 1 жовтня

В Україні запустять "кризову гарячу лінію" для допомоги населенню швидко отримувати інформацію про наявні небезпеки та розвантажити телефони екстреної медичної допомоги.
Про це розповів міністр Кабінету міністрів Олег Немчінов у Telegram.
Сьогодні уряд зробив черговий крок із реалізації спільного проєкту з обміну кращим світовим комунікаційним досвідом. Немчінов повідомив, що вже створена міжвідомча робоча група на чолі з заступником голови секретаріату Кабінету Міністрів України для розробки необхідних нормативно-правових актів.
У вересні 2020 року надійшов лист Центру політичних досліджень "PRAXIS" з Естонської республіки із пропозицією допомоги у створенні в Україні "кризової гарячої лінії", як аналога лінії 12-47 в Естонії. Урядовий контактний центр долучили до роботи.
2 листопада між Аналітичним центром "PRAXIS" та державною установою "Урядовий контактний центр" укладено Меморандум про співпрацю для спільної діяльності та обміну досвідом при створенні в Україні кризового інформаційного телефону.
Читайте також
Навіщо створять кризову "гарячу лінію":
- допоможе українцям швидко отримувати інформацію про кризу та наявні небезпеки;
- дозволить утримувати вільним ресурс телефонів екстреної допомоги для обробки екстрених викликів (101, 102, 103, 104), які можуть бути переобтяжені питаннями у зв'язку з кризою;
- допоможе ефективніше справлятися з кризами та скорочувати збитки, що можуть бути завдані ними, оскільки населення буде краще обізнане про небезпеки та буде мати інформацію про реагування;
- допоможе гармонізувати повідомлення різних державних органів України у разі кризи (буде запобігати можливості суперечливих повідомлень);
- допоможе державним органам, що здійснюють антикризове управління, отримувати важливу додаткову інформацію про кризу (інформацію очевидців);
- допоможе зменшити обсяги витрат (дозволить запобігти впровадженню декількох різних телефонних номерів, що є дублюванням витрат);
- дозволить державним органам у в найкоротший час почати кризову безперервну комунікацію та підтримку Заявників вже в заздалегідь підготовленому стані;
- допоможе підвищити довіру до держави (представляє державу та її різні установи шляхом передачі повідомлень і інформації).
Нагадаємо, що Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь повідомив, що у разі порушення прав на отримання інформації чи послуг державною мовою треба спробувати вирішити ситуацію на місці. Втім, можна також звернутись на "гарячу лінію".