У Польщі російський агент планував убивство Зеленського
Президент України Володимир Зеленський повідомив, що у 2021-му, у 30-річчя незалежності України, у межах програми "Велике будівництво" планується відкрити найдовшу трасу в країні – М-30 – від Стрия Львівської області до Ізвариного Луганської області.
Про це президент сказав під час поїздки до Запорізької області, повідомляє його пресслужба.
Ми хочемо об'єднати захід і схід однією великою швидкісною дорогою, яка називається М-30. Це буде найдовша дорога в Україні – 1400 кілометрів. Вона буде йти зі Стрия, але доходити поки що тільки до Покровська, тому що 200 кілометрів цієї дороги – на тимчасово окупованій частині Луганської області, – зазначив глава держави (досьє Зеленського).
Читайте також
Заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко розповів, що частина траси була відновлена у 2020 році, решту відновлюватимуть у наступному. За його словами, навіть без урахування 200 км на тимчасово окупованій території ця траса – все одно найдовша в Україні.
Зараз в Україні найбільша за протяжністю дорога становить 800 кілометрів, – наголосив він.
Зеленський також зазначив, що у 2020-му побудовані всі 238 кілометрів доріг державного значення в Запорізькій області, які було заплановано зробити цьогоріч. Наступного року хочуть побудувати 300 км доріг.
Читайте також
Своєю чергою Тимошенко зауважив, що наступного року в Україні продовжиться зведення мостів у межах Національної програми "Велике будівництво".
Нагадаємо, Кабінет міністрів України 22 квітня затвердив порядок використання коштів Фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19. Розмір Фонду становить 66 млрд грн.
Згодом більш ніж половину грошей з цього фонду урядовці спрямували на так зване велике будівництво доріг, а пояснили це тим, що, мовляв, через коронавірус збільшилося безробіття, а зведення доріг має дати нові робочі місця.
Згодом генпрокурорка України Венедіктова розпорядилася перевірити законність "Великого будівництва" Зеленського.
Про те, на що уряд витрачав "коронавірусні гроші", читайте у нашому матеріалі: "Навіщо нам дороги, якими нікому буде їздити, або куди пішли гроші з "ковідного фонду"