Google припинить показ політичної реклами після штурму Капітолію

Заборона не поширюється на рекламу новин і товарів
Google припинить показ політичної реклами після штурму Капітолію
Google

З 14 січня компанія Google припинить показ політичної реклами на всіх своїх платформах після штурму Капітолію.

Про це повідомляє Reuters.

У компанії не називають точного терміну дії цієї заборони, проте планують зупинити як мінімум до 21 січня, наступного дня після інавгурації обраного президента США Джо Байдена.

Читайте також

Також буде продовжено заборону на рекламу, пов'язану зі штурмом Капітолію 6 січня, інавгурацією президента США і імпічментом для Дональда Трампа.

До того ж заборона не поширюється на рекламу новин і товарів.

Нагадаємо, що згідно з новим рішенням Євросоюзу Facebook та YouTube видалятимуть контент з терористичним вмістом.

Раніше Facebook, Google, Microsoft, Twitter та TikTok намагались обмежити використання своїх ресурсів для поширення хибної або неправдивої інформації у сфері вакцинації.

Онлайн-платформи підвищили вимоги до прозорості інформації щодо вакцин та її надходження з авторизованих джерел, оперативно прибирають зі своїх продуктів або блокують інформацію, що має на меті посіяти недовіру до медзакладів та вселити страх перед вакцинацією.

Уся інформація щодо вакцин має ґрунтуватися на достовірних даних та наукових висновках щодо їх безпечності й ефективності.