У Києві погодили нові правила користування електросамокатами

У правилах знизили максимально допустиму швидкість та запровадили заборонені для катання зони
У Києві погодили нові правила користування електросамокатами
Електросамокат (фото: Global Look Press/Christoph Soeder)
24 Червня 2021, 17:29
читать на русском

Влада Києва та оператори послуг прокату електросамокатів підписали меморандум, яким запроваджуються правила користування цими транспортними засобами.

Про це повідомила пресслужба КМДА.

Від операторів меморандум погодили усі сім компаній, що здають напрокат електросамокати у Києві: ТМ "Вolt", ТМ "Kiwi", ТМ "Scroll", ТМ "BikeNow", TM "Zelectra", TM "Jet" та TM "Vzhooh".

Нові правила вносять наступні зміни:

  • Максимальну швидкість зменшили з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год;
  • Запроваджуються зони, де заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипустанов, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які працюють у галузі нацбезпеки і оборони;
  • Запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Серед таких - Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади;
  • 1025 точок ранкового старту будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде.
  • Оператори зобов'язуються страхувати кожного користувача від нещасних випадків і травм при використанні самокату. Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб - із покриттям від 100 тисяч гривень.
  • На кожному самокаті з обох боків має бути спеціальний номер у форматі літери і трьох цифр. Це дозволить людям скаржитися адресно, передавати інформацію так, щоб ідентифікувати порушників було легше.
  • Оператори також надаватимуть міській владі інформацію, необхідну для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами.

Меморандум діятиме, поки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності.

Нагадаємо, у парламентському комітеті з питань транспорту та інфраструктури нині працюють над законопроєктом, що має врегулювати легкий персональний транспорт.

Читайте також

1