"Слуга народу" запровадить "морський день" у Верховній Раді

Цей день присвятать законопроєктам портової сфери та морегосподарського комплексу
"Слуга народу" запровадить "морський день" у Верховній Раді
Верховна Рада (фото: пресслужба парламенту)
3 Вересня 2021, 09:52
читать на русском

Народні депутати з фракції  "Слуга народу" запровадять "морський день", буде присвячено законопроєктам портової сфери та морегосподарського комплексу.

Про це повідомив голова партії, перший заступник голови фракції "СН" Олександр Корнієнко на зустрічі з підприємцями та посадовцями морської галузі.

Питань настільки багато, що в нас вже визріває "морський день" у Раді. Разом із представниками галузі ми зберемо всі ініціативи, оформимо їх у законопроєкти, і в цей день будемо голосувати лише їх, - заявив Олександр Корнієнко.

Зазначили, що в галузі є багато питань, які не вирішувались.

Це питання покращення господарської діяльності, відновлення фінансування галузі, використання портових зборів, дерегуляції та багато інших питань, вирішення яких має призвести до покращення стану справ у галузі водного транспорту, - сказав заступник міністра інфраструктури України Юрій Васьков.

Народний депутат від "Слуги Народу", член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Горенюк заявив, що важливим питанням є комунікація між державою та представниками морської сфери. На його думку, важливо, аби ідеї працівників портової галузі, морегосподарського комплексу перетворювалися на тексти законопроєктів.

Учасниками зустрічі були озвучені такі проблеми:

  • дивідендна політика, яка не дозволяє державним підприємствам залишати достатньо коштів на власний розвиток;
  • заохочення переводу суден на український прапор;
  • передача частини доходів від портової галузі на потреби громад;
  • складні процедури конкурсів на керівні посади в державних структурах, через що керівники більшості таких підприємств працюють у статусі виконуючих обов’язки;
  • відсутність достатніх коштів на днопоглиблення;
  • складні регуляторні процедури при побудові приватних об’єктів на землях водного фонду;
  • високі тарифи на залізничні перевезення, які призводять до перевантаження автошляхів до портів;
  • брак законних механізмів повернення держпідприємству майна, зданого в оренду.

Нагадаємо, впродовж двох років роботи Верховної Ради IX скликання народні депутати ухвалили 480 законів.

Читайте також